انهدام یک شرکت هرمی در ملارد 

مشکل سربازی مدافع تیم فوتبال استقلال حل شد و او می‌تواند آبی‌پوشان را در لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ فرمانده انتظامی ملارد از انهدام یک شرکت هرمی و کشف تعدادی گوشی حاوی اطلاعات این شرکت در ملارد خبر داد و گفت: ۱۴ نفر از اعضای این شرکت دستگیر شدند.

سرهنگ کیانوش نورمحمدی با اشاره به دستگیری متخلفان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در ملارد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

واکاوی جنایت هولناک پادکستر ایرانی / راز چرایی قتل همسر که به گور برده شد

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، محل شرکت هرمی را شناسایی کردند و پس از اعزام به محل مورد نظر با هماهنگی قضائی، 14 نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به اینکه تعدادی گوشی حاوی اطلاعات شرکت هرمی، کشف شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ نورمحمدی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد مخدر توسط فردی در سطح شهرستان ملارد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این مأموریت، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در پایان خاطرنشان کرد: مأموران پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل وی 1 کیلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع شیشه، دو عدد فشنگ شکاری، دو عدد شمشیر و یک تیغه خشاب سلاح کمری کشف شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =