فرهنگ مقاومت با الگو از دفاع مقدس ترویج یافته است

فرمانده انتظامی استان مازندران، با بیان اینکه اکنون در دنیای اسلام، فرهنگ مقاومت برگرفته از الگوی دفاع مقدس است، گفت: باید بیشتر از گذشته در جهت تقویت، حفظ و نشر این فرهنگ به نسل آینده بکوشیم.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مازندران در بیست و دومین یادواره «۳۲ شهید» دهستان چلاو شهرستان آمل که در روز جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳ در مسجد روستای « تیار » برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان این سرزمین برای دور کردن جوانان و نسل آینده این کشور از فرهنگ شهدا و مکتب حسینی بسیار فعالیت کرده و تلاش می‌کنند تا از مسیر و آرمان مقدس شهداء دور شویم.

مفخمی شهرستانی ادامه داد: اکنون در دنیای اسلام، فرهنگ مقاومت که برگرفته از الگوی دفاع مقدس رزمندگان ما بوده، ترویج پیدا کرده و ما خودمان هم باید بیشتر از گذشته درجهت تقویت، حفظ و نشر این فرهنگ به نسل آینده بکوشیم.

وی اضافه کرد: از برکت دفاع مقدس و یادواره‌های شهداء، پیام ایستادگی و مقاومت در داخل و خارج از کشور انتقال پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با تأکید بر عمل به فرمان‌های رهبر معظم انقلاب و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی به صورت تمام وقت برای تحریف حماسه‌های غرورآفرین رزمندگان اسلام درهشت سال دفاع مقدس فعالیت می‌کنند و بیکار نمی‌نشینند.

مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه اگر جمهوری اسلامی ایران موفقیتی دارد به دلیل فرهنگ نابی است که امام راحل پایه‌گذاری کرده، گفت: نظام مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی و هر آنچه که در دفاع مقدس و سال‌های پس از آن که تاکنون رخ داده بر پایه مردم و قوت مردمی بوده و انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل نیز برگرفته از مکتب سرخ شهادت، پایه‌گذاری شد که باید آن را ادامه دهیم.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در عمل به ایجاد هم‌صدایی در کشور، گفت: باید همه ما در تمام رده‌های مسئولیتی، متحد و یک صدا باشیم.

فرمانده انتظامی مازندران اضافه کرد: باید به آینده و افقی روشنی که ترسیم شده، نگرش داشته باشیم؛ نگاه ما باید ملی باشد و نباید تک‌بعدی و تک‌محوری نگاه کرد تا بتوانیم همه جوانب را به درستی بررسی کنیم.

مفخمی شهرستانی گفت: ما در استان و کشور توانمندی‌های بالایی داریم که باید به آنها افتخار کنیم و در این مسیر باید به جوان‌ها بها داد و از شور و ظرفیت جوانی آنها نیز استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: هر کسی در هر جایگاهی که به مردم خدمت می‌کند، سرباز این کشور و نظام است.

خبرنگار: غزاله شعبانی سرخنی

انتهای پیام/

کد خبر: 1238056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =