هویت ۳ شهید دفاع مقدس شناسایی شد

هویت شهیدان رضا کیانی، هوشنگ خوش‌خبر و عباس رهبری با انجام آزمایش DNA شناسایی و مراحل اطلاع‌رسانی به خانواده‌های آن ها انجام شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، هویت شهیدان رضا کیانی، هوشنگ خوش‌خبر و عباس رهبری از طریق آزمایش DNA شناسایی و مراحل اطلاع‌رسانی به خانواده‌های‌شان انجام شد.

شهید رضا کیانی

پیکر بسیجی شهید رضا کیانی که به‌عنوان شهید گمنام در پارک ساحلی منجیل در استان گیلان به خاک سپرده شده بود، از طریق آزمایش DNA شناسایی و مراحل اطلاع‌رسانی به خانواده محترم شهید کیانی انجام شد.

شهید رضا کیانی فرزند فیروز متولد ۱۳۴۹، از لشکر ۱۴ امام حسین (ع) به جبهه اعزام شد و در ۲۱ دی سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمده بود.

شهید هوشنگ خوش خبر

پیکر سرباز شهید هوشنگ خوش‌خبر که به‌عنوان شهید گمنام در گلزار شهدای فارس به خاک سپرده شده بود، از طریق آزمایش DNA شناسایی و مراحل اطلاع‌رسانی به خانواده محترم شهید خوش خبر انجام شد.

شهید هوشنگ خوش خبر فرزند میکائیل، متولد ۱۳۴۷، محل سکونت تهران، از لشکر ۷۷ خراسان به جبهه اعزام و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ به فیض شهادت نائل آمده بود.

شهید عباس رهبری

پیکر مطهر بسیجی شهید عباس رهبری که به‌عنوان شهید گمنام در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شده بود، از طریق آزمایش DNA شناسایی و مراحل اطلاع‌رسانی به خانواده محترم شهید رهبری انجام شد.

شهید عباس رهبری، فرزند محمد، متولد ۱۳۴۷، محل سکونت تهران، در تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۸ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمده بود.

کد خبر: 1238162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =