سرزمین تمدن ها چهره فرهنگی مقاومت را ترسیم کرد

جمیله علم الهدی: برخی تصور می کنند مقاومت تنها چهره ای نظامی و خشن دارد در حالی که مقاومت چهره ای فرهنگی و اجتماعی دارد و نمایشگاه سرزمین تمدن ها نشان دهنده از وجه از مقاومت به مردم است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، جمیله علم الهدی با قدردانی از برپایی نمایشگاه سرزمین تمدن ها گفت: تمدن ایران بی نظیر است اما آنچه از تمدن باقی می ماند حقیقت است. بر خلاف فلسفه های غربی، حقیقت چیزی است که به دست انسان شکل می گیرد و حقیقت در تمدن ما به دست انسان شکل گرفته است.

وی افزود: به جا است که در تهران موضوع مقاومت به عنوان یکی از عناصر حقیقت به تصویر کشیده شود و لازم است جنبه های فرهنگی آن به تصویر کشیده شود.

علم الهدی با بیان اینکه نسخه جمهوری اسلامی در مقابل دیکتاتوری قراردارد گفت: ایران پیشرو برای جهان آینده حرف های بیشتری دارد. یکی از دلایل جذابیت شهید رئیسی این بود که نسخه ای جذاب و عینی و شیرین را از ایران و مقاومت به جهانیان نشان دهد.

همسر شهید جمهور با بیان اینکه باید فرهنگ شهادت پرور را در مقابل فرهنگ فساد و فحشا معرفی کنیم گفت: از شهردار تهران که چنین برنامه ای را در تهران طراحی و اجرا کرده اند قدردانی می کنم و امیدوارم چنین نمایشگاه هایی بیش از گذشته برگزار شود.‌

انتهای پیام/

کد خبر: 1238257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =