آماده باش اورژانس برای اربعین ۱۴۰۳

دبیر کمیته بهداشت درمان اربعین و نماینده سازمان اورژانس کشور گفت: تیم‌های اورژانس از ۱۵ مردادماه برای برگزاری مراسم اربعین در آماده باش خواهند بود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ علی شریفیان در جلسه کمیته طرح اربعین ۱۴۰۳ که با حضور رئیس پلیس راهور فراجا و نمایندگان دیگر دستگاه‌ها در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: وزارت بهداشت و سازمان اورژانس با تمام قوا در این مراسم حضور مستمر دارند و ما هم طرح اربعین را از ۱۵ مرداد آغاز خواهیم کرد و تا هشتم شهریور در کنار مردم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز مهم در مسیرهای اربعین

وی افزود: پس از مراسم اربعین نیز دهه آخر صفر در مشهد مقدس را داریم و همین برنامه در مشهد هم اجرا می شود و همکاران من همچنان آماده باش خواهند بود.

دبیر کمیته بهداشت درمان اربعین سازمان اورژانس کشور ادامه داد: به علت کند بودن برخی سلسه مراتب ها، برخی خودروهای امدادی ما بدون پلاک هستند اما به خاطر کمبود خودرو نیاز داریم که از آنها استفاده کنیم. این خودروها دارای بغل نویسی هستند و افراد مستقر در آنها نیز یونیفرم و اتیکت دارند و کاملا قابل شناسایی هستند بنابراین امیدوارم با کمک پلیس بتوان از آنها استفاده کرد.

وی با اشاره به بیماری‌هایی که ممکن است شایع شوند؛ گفت: ما نیازداریم خودروهای آزمایشگاه های سیار که پلاک ندارند مورد استفاده قرار گیرند زیرا باید بتوانیم از بیماران آزمایش بگیریم و سریع به نتایج آنها دست پیدا کنیم.

دبیر کمیته بهداشت درمان اربعین سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در برخی پایانه ها مانند شلمچه، تغییرات اساسی برای تردد خودروها ایجاد شده باعث ایجاد مشکلاتی برای خودروهای امدادی شده است و اگر بحرانی رخ دهد یا برای انتقال مصدومان یا خدایی نکرده اجساد از مرزها، خودروهای ما باید امکان تردد در مرز را داشته باشند که امیدوارم این هماهنگی با پلیس انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =