شهادت اسماعیل هنیه پیام بزرگ محور مقاومت به جهانیان را مخابره می‌کند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شهادت اسماعیل هنیه و خانواده ایشان که ایثار و جان فشانی در وجودشان، نهادینه شده است، پیام بزرگ محور مقاومت که ایستادگی و آزادگی است را به جامعه و جهانیان مخابره می‌کند.

محمد شریفانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز، ضمن تسلیت به‌مناسبت سالروز شهادت امام سجاد(ع) و شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یکی از مجموعه‌های دینی، اخلاقی و معنوی است که نشر فرهنگ دین و قرآن و اهل بیت(ع) و رسالت انقلابی را وظیفه خویش می‌داند و امیدواریم که بتوانیم به وظایف مربوطه، عمل کنیم.

وی افزود: امروز در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، برگزار شد که این اتفاق، طبق معمول، هر چند سال یک‌بار به دلیل تنوع و گردش نیروی انسانی پویا و صاحب فکر جدید انجام می‌شود.

تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری

محمد شریفانی یادآور شد: در این مراسم باحضور دانشگاهیان، از زحمات چندساله رضا قاسمی‌نژاد، مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، قدردانی به‌عمل آمد و محمدجواد نورمحمدی به عنوان مسئول جدید معرفی شد؛ که برای ایشان نیز آرزوی توفیق داریم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دوره کشوری طرح حامیم، ویژه دانشجویان فعال فرهنگی جدیدالورود، این روزها در دانشگاه‌ها دایر است و همزمان در تدارک برنامه پیاده‌روی اربعین حسینی و حضور هزاران دانشجو به شکل منسجم در این برنامه اثرگذار و فعال هستیم.

این مقام دانشگاهی با تأکید بر اهمیت برپایی مراسمات اربعین حسینی گفت: بزرگترین شعار مذهبی، فرهنگی و اخلاقی که تأثیر بی حد و حصری را دارد، داستان اربعین حسینی است و در چندساله اخیر، بزرگترین گردهمایی معنوی و اخلاقی و نیز عظیم‌ترین فرهنگ زیارت را احیا و برپا می‌کند که صاحب‌نظران باید مدت‌ها، پیرامون ابعاد گسترده رخداد اربعین، قلم‌فرسایی کنند و آثار آن را تبیین کنند.

وی تأکید کرد: وظیفه دینی و شرعی همه شیعیان جهان است که اگر توانایی دارند، در حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین شرکت کنند و با گام‌های خویش در این مسیر، شاهد حضور میلیونی و بیش از پیش محبین امام حسین(ع) و یاران شهید آن حضرت باشیم.

جنایتی که امروز اتفاق افتاده است، داستان دیروز و امروز جبهه استکبار نیست

شریفانی با اشاره به ترور و شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در سفر به تهران، بیان داشت: جنایتی که امروز اتفاق افتاده است، داستان دیروز و امروز خط استکبار و صهیونیست به‌ویژه اسرائیل خونخوار نیست؛ و این روندی است که از آغاز تاریخ در جبهه شیطان همیشه وجود داشته است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: در هر صورت، نار و نور و شیطان و خدا با هم قابل جمع نیستند و در طول تاریخ، از آغاز خلقت، شاهد این‌گونه جنایات بوده‌ایم و می‌دانیم که پاسخ این ظلم‌ها و جنایات، در درجه اول، در نظام هستی الهی از دیدگان خداوند مخفی نمی‌ماند و قطعاً همه مجاهدان تاریخ، در هر جای دنیا که باشند، مخصوصاً کشور ایران، پاسخ این ظلم را می‌دهند.

وی در پایان تصریح کرد: شهادت بالاترین نعمت الهی و ارزشمندترین فرصتی است که خداوند برای خواص خود انتخاب کرده است؛ شهادت این شخصیت برجسته و خانواده‌ای که ایثار و جانبازی، در وجودشان نهادینه شده است، پیام بزرگ محور مقاومت که ایستادگی و آزادگی است را به جامعه و جهانیان، مخابره می‌کند.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای پیام/

کد خبر: 1238396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =