«زنگ هراس» به مرحله نهایی جشنواره پوسترهای تئاتری ارمنستان راه یافت

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: قاسم رشیدی ده صحرایی، هنرمند چهارمحال و بختیاری با ارائه پوستر «زنگ هراس» توانست به جمع هنرمندان راه یافته به مرحله پایانی جشنواره پوسترهای تئاتری ارمنستان بپیوندد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: جشنواره پوسترهای تئاتری ارمنستان ۲۰۲۴ با مشارکت «اَکْتْ کالْچرال» و «آکادمی ملی تئاتر» به عنوان یک رویداد معتبر جهانی به صورت دوسالانه در این کشور برگزار می‌شود که در این دوره، قاسم رشیدی ده‌صحرایی، هنرمند اصالتاً خانمیرزایی، موفق شد در جمع راه‌یافتگان به مرحله نهایی این جشنواره قرار گیرد.

وی افزود: رشیدی که سابقه حضور و کسب موفقیت در جشنواره‌های بین‌المللی متعددی همچون تایپوگرافی هندوستان، رویداد پوستر بخارست، زنبور طلایی روسیه، پوستر رگی جامائیکا و پوستر دکارتل اوخاهای مکزیک را در کارنامه هنری خود دارد، در جشنواره ارمنستان با اثری به نام «زنگ هراس»، شرکت کرده است.

شهرام فرجی با بیان اینکه اثر هنری زنگ هراس در بخش خودتبلیغی جشنواره پوسترهای تئاتری ارمنستان با دیگر آثار راه یافته به مرحله پایانی این بخش رقابت می‌کند، تصریح کرد: در این بخش ۳۵ هنرمند از مناطق مختلف جهان برای حضور در نمایشگاه پایانی جشنواره که آبان امسال در ارمنستان برگزار می‌شود، دعوت شدند.

گفتنی است، بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره دوسالانه پوسترهای تئاتری ارمنستان در این دوره، ۱۴۵ گرافیست با ۱۷۴ پوستر منتخب و به نمایندگی از ۳۶ کشور جهان در بخش‌های مختلف این جشنواره حضور دارند.

خبرنگار: سمیه کریمی

انتهای پیام/

کد خبر: 1238985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =