مهدی عبدی در دوراهیِ پرسپولیس و نساجی!

آینده کاری مهدی عبدی همچنان نامشخص است و این مهاجم باتجربه هنوز تیم خود برای فصل آینده را انتخاب نکرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست‌وچهارم در شرایطی قرار است از بیست‌وپنجم مردادماه کارش را آغاز کند که نه فهرست اکثریت تیم‌های لیگ برتری کامل شده و نه ورزشگاه‌ها آماده هستند! با این وجود، در پیش بودن مسابقات ملی و رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا ۲ باعث شده تا مسئولان سازمان لیگ نسبت به عدم تعویق موعد آغاز فصل جدید لیگ برتر پافشاری کنند و طبق آخرین خبرها، کمتر از ۱۰ روز دیگر فصل جدید رقابت‌های باشگاهی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نقطه ترسناک در خرید مهاجم جدید پرسپولیس

مهدی عبدی یکی از بازیکنان بلاتکلیف حاضر در بازار نقل‌وانتقالات است؛ مهاجم باتجربه‌ای که فصل گذشته بعد از آنکه عملکردش موردپسند یحیی گل‌محمدی نبود، به صورت قرضی به تراکتور تبریز پیوست، اما دوران پرنوسان او در تراکتور سبب شد تا قراردادش با سرخ‌پوشان تبریزی دائمی نشود. بعد از بازگشت به تمرینات پرسپولیس تصور می‌شد که خوان کارلوس گاریدو نسبت به حفظ عبدی موضع مثبت داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداد و همین مسئله باعث شده تا عبدی یکی از چهره‌های بلاتکلیف بازار تابستانه باشد.

توفیق اجباری ادامه همکاری با پرسپولیس؟

مهاجم ۲۵ ساله در شرایطی بلاتکلیف است که گفته می‌شود هنوز به صورت قطعی رضایت‌نامه او از سوی باشگاه پرسپولیس صادر نشده و مهدی عبدی جزو بازیکنان آزاد بازار تابستانه محسوب نمی‌شود. سرخ‌پوشان در سودای جذب بازیکن خارجی برای تقویت فاز تهاجمی تیم‌شان هستند، اما فعلاً خبری از جذب بازیکن خارجی برای تقویت خط حمله نیست و گفته می‌شود اگر رایزنی‌های سرخ‌پوشان پایتخت طی هفته پیش‌رو بی‌سرانجام باشد، مهدی عبدی در جمع پرسپولیسی‌ها ماندنی است و او باید در فصل پیش‌رو در کنار علی علیپور و عیسی آل‌کثیر کار خود را در جمع سرخ‌پوشان پایتخت دنبال کند.

پیشنهاد از نساجی روی میز عبدی

عبدی که اصالتاً شمالی است، در کنار آنکه فعلاً رضایت‌نامه‌اش سوی باشگاه پرسپولیس صادر نشده، پیشنهادی هم از تیم نساجی مازندران دارد. گفته می‌شود در صورتی‌که سرخ‌پوشان پایتخت با جدایی مهدی عبدی موافقت کنند، ساکت الهامی نسبت نام او را در فهرست خریدهای تابستانی خود قرار داده و این احتمال وجود دارد که بعد از دوره ناموفق حضور در تراکتور، این‌بار عبدی مقصد قائمشهر را در پیش گیرد و به استان محل تولد خود برود و در تیم نساجی کارش را پیش ببرد؛ البته همان‌طور که گفته شد فعلاً وضعیت مهدی عبدی با پرسپولیس مشخص نشده و احتمال ماندن او در جمع سرخ‌پوشان در مقطع کنونی، بیش از احتمال حضور او در نساجی است!

منبع: فوتبال ۳۶۰

انتهای پیام/

کد خبر: 1239382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =