قدس مسئله اول جهان اسلام است

سردار وحیدی گفت: برخلاف تصورها حماس با انتخاب یحیی سنوار طراح عمیات شگفت‌انگیز طوفان‌الاقصی، سیلی محکمی را بر پیکره رژیم جعلی اسرائیل وارد کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خوزستان، احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگو با ایسکانیوز در مرز بین‌المللی شلمچه اظهار کرد: اربعین نقطه به اوج رسیدن پیام عاشورا است، در واقع عدد اربعین یک عدد رمزآلود و مهم است، از آن جهت که رسول خدا در چهل سالگی مبعوث می‌شود، همچنین بر اساس روایات متعدد عقل انسان در چهل سالگی به کمال می‌رسد و وعده خداوند به موسی چهل روز بود و چله‌های مهم دیگر که در مکتب عاشورا شاهد مهم‌ترین رویداد جهان اسلام یعنی اربعین حسینی هستیم.

وی ادامه داد: اربعین در مکتب تشیع موضوعیت خاصی دارد و در قیام عاشورا اربعین نقطه‌ای است که پیام عاشورا تثبیت می‌شود و دیگر کسی نمی‌تواند آن را به فراموشی بسپارد.

وزیر کشور با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم ولایتمدار کشور عراق در اربعین حسینی از میلیون‌ها زائر ایرانی و خارجی عنوان کرد: این خیزش بزرگی که امروز در پیاده‌روی اربعین توسط میزبانان عزیز و میهمان‌نواز عراقی با همکاری و همیاری دولت بزرگ و کریمه عراق شاهدش هستیم، سال به سال با شکوه‌تر و بزرگ‌تر برگزار می‌شود.

وحیدی افزود: انشاالله شعار و آرمان بزرگ و همیشگی جهان اسلام یعنی از کربلا تا قدس در همین مسیر محقق خواهد شد.

وزیر کشور با اشاره به تحولات اخیر منطقه در نوار غزه خاطر نشان کرد: برای ما و همه‌ی دغدغه‌مندان جهان اسلام مسئله قدس مسئله اول است و همه‌ی ما وظیفه داریم که در راه آزادی قدس و نجات مردم مظلوم اما مقاوم و سربلند غزه تلاش کنیم.

سردار وحیدی در رابطه با ترور شهید هنیه توسط رژیم جعلی صهیونیستی یادآور شد: رژیم منحوس و جنایتکار و کودکش اسرائیل تصور می‌کند که با شهید کردن رهبران و فرماندهان بزرگ فلسطینی می‌تواند آتش برخواسته در بین فلسطینیان را خاموش کند، اما کاملا در اشتباه است.

وی ادامه داد: همه دیدند اسماعیل هنیه‌ که فردی مجاهد، مقام و فرمانده‌ای کار بلد بود را چگونه به شهادت رساندند، به خیال آن که با این شهادت آنچه را که در قدس و غزه درحال اتفاق است را می‌توانند خاموش کنند یا به انحراف ببرند.

وزیر کشور در ادامه خاطر نشان کرد: اما برخلاف تصورها حماس قهرمان با انتخاب یحیی سنوار سیلی محکمی را بر پیکره رژیم جعلی اسرائیل وارد کرد.

وحیدی گفت: یحیی سنوار یعنی طراح عملیات طوفان الاقصی، در واقع اگر پرچم از دست شهید اسماعیل هنیه افتاد، حالا در دستان یک فرد انقلابیِ متفکرِ بزرگی افتاده که طراح عملیات شگفت‌انگیز طوفان‌الاقصی بوده است و می‌بینیم که اسرائیل چه اشتباه بزرگی در به شهادت رساندن شهید هنیه کرده است.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها با دستان خودشان نابودی خود را رقم خواهند زد. اربعین بی شک یک نقطه‌ بزرگ در نابودی رژیم صهیونیستی به لطف خدا خواهد بود.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای خبر/

کد خبر: 1239479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =