سید احمد شمس درگذشت + سوابق

حاج سید احمد شمس از پیرغلامان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پس از عمری مجاهدت در دفاع مقدس و سنگرهای مختلف نظام و انقلاب اسلامی درگذشت.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، در شب شهادت بنت الحسین حضرت رقیه سلام الله علیهما، خادم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه المعصومه سلام الله علیها، پیرغلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مداح اهل بیت علیهم السلام حاج سید احمد شمس، شامگاه جمعه ۱۹ مردادماه ۱۴۰۳ دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

غلامرضا فلاح مسؤل کانون شاعران آیینی استان قم در این باره اظهار داشت: شب جمعه و شب زیارتی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، این مداح اهل بیت علیهم السلام در مجلس عزاداری سید و سالار شهیدان به مداحی پرداخت و پس از پایان جلسه دچار حمله قلبی می شود.

وی افزود: این پیرغلام حسینی بلافاصله به بیمارستان منتقل می شود و تلاش کادر درمان در این مدت بی‌نتیجه ماند و متاسفانه وی ساعت ۲۲ شب گذشته به رحمت خدا رفت.

مسؤل کانون شاعران آیینی استان قم گفت: مرحوم سید احمد شمس بیش از ۵۰ سال سابقه نوکری و مداحی را در دستگاه اهل بیت علیهم السلام داشته است.

این مداح انقلابی متولد سال ۱۳۳۱ در شهر مقدس قم بود و سالها مجری مراسم دیدار مداحان با مقام معظم رهبری در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بود و ییش از ۲۰ سال‌ در مدیریت مراسم‌های حرم مطهر و موزه آستان مقدس بانوی کرامت و همچنین ستاد نماز جمعه قم فعالیت داشته است.

برنامه تشییع و تدفین و مجالس متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =