تمجید یک رسانه اماراتی از سردار آزمون

یکی از رسانه های عربی در گزارشی به بررسی بازی امروز تیم های فوتبال الغرافه قطر ئ شباب الاهلی امارات پرداخته و از سردار آزمون مهاجم ایرانی نماینده امارات تمجید کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ تیم فوتبال شباب الاهلی امارات پس از پیروزی مقابل سپاهان در بازی اول مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا، امروز سه شنبه ۲۳ مرداد در دومین دیدار خود که حکم صعود به مرحله گروهی این رقابت‌ها را دارد باید رو در روی تیم الغرافه در قطر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

استوری ویژه سردار آزمون برای خواهر هادی ساعی + عکس

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال که در نقل و انتقالات تابستانی و پس از جدایی از تیم بایرلورکوزن آلمان راهی شباب الاهلی شده امروز به احتمال زیاد در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت. این بازیکن در اولین بازی خود برای شباب الاهلی توانست گل اول تیمش را برابر سپاهان به ثمر برساند و زمینه ساز پیروزی تیمش شد.

«مجله مباشر» امارات در گزارشی به بررسی تیم شباب الاهلی برای این بازی پرداخته و در رابطه با سردار آزمون نوشت: تیم شباب الاهلی، تمرینات خود را شب گذشته در ورزشگاه محل بازی با الغرافه به پایان رساند. این تمرینات زیر نظر «پائولو سوزا» سرمربی پرتغالی، انجام شد که در روزهای گذشته بر جنبه‌های تاکتیکی و فنی، همچنین بر مسائل بدنی تمرکز داشت. در این بین، حضور چند بازیکن برجسته که می‌توانند تفاوت ایجاد کنند، از جمله بازیکن جدید ایرانی، سردار آزمون، به همراه هم‌تیمی‌اش «فدریکو کارتابیا»، که این دو نفر در بازی قبلی نقش مهمی در خط حمله داشتند، مورد توجه قرار گرفت.

لازم به ذکر است که این بازی امروز و از ساعت ۱۹ به وقت ایران برگزار می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1239849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =