بهروز بیات در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایسکانیوز همدان گفت: دانشجویان در صورت اعتراض به وارد نشدنِ طولانی مدتِ نمرات، می توانند به مدیر گروه مراجعه کنند، پس از اعتراض باید طی دو روز نمرات وارد شود، درصورت حل نشدن مشکل، دانشجویان می‌توانند با در دست داشتن مستندات به دفتر معاونت آموزشی مراجعه کنند.

بیات با بیان اینکه تمام امور در دانشگاه طبق قوانین و مقررات صورت می‌گیرد گفت: قانون و مقررات وارد کردن نمرات مقطع کاردانی و کارشناسی، به این گونه است که از روز امتحان تا روز اعلام نمره حداکثر هفت روز فرصت در نظر گرفته شده است. در نتیجه اساتید موظف هستند در این بازه زمانی نمرات را وارد سامانه کنند.

نمرات در مقاطع ارشد و دکتری نیز با توجه به پروژه ها و.... با هماهنگی اساتید و دانشجویان، اعلام می شود. ما در این مقاطع، مشکل خاصی نداریم.

وی افزود: دانشجویان بلافاصله بعد از وارد کردن نمرات توسط اساتید، می‌توانند نمره های خود را از طریق آموزشیار مشاهده کنند.

بیات با بیان اینکه تعداد اساتیدی که نمرات را دیرتر از موعد وارد می‌کنند، بسیار اندک است، ادامه داد: در رابطه با بازخورد دانشگاه نسبت به سهل انگاری اساتید در وارد کردن نمرات، در ابتدا به اساتید تذکر شفاهی و سپس تذکر کتبی داده می‌شود. سهل انگاری مجدد آنها، باعث کم شدن حقوق شان شده، و در نهایت منجر به معرفی آنها به کمیته تخلفات اعضای علمی می‌شود.

او خاطر نشان کرد: اگر نمره ای با گذشت یک هفته از برگزاری امتحان، همچنان اعلام نشده بود، دانشجویان می توانند با مراجعه به دفتر مدیر گروه پیگیری کنند. پس از اعتراض باید طی دو روز نمرات وارد شود. درصورت برطرف نشدن مشکل، می‌توانند با در دست داشتن مستندات به دفتر معاونت آموزشی مراجعه کنند.

خبرنگار: نازنین مولائی منظر و ندا ترابی

پایان خبر/

کد خبر: 1240017

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =