نماینده مجلس: اگر اختلافات سیاسی در سطوح وزارتخانه ها رخ دهد، مشکل‌ساز می‌شود

صالحی گفت: دولت چهاردهم از معدود دولت هایی است که سلایق مختلف سیاسی در آن حضور دارد و می‌تواند امید را دل مردم روشن کند. اما این فرصت می‌تواند تبدیل به تهدید شود. اگر اختلافات سیاسی در سطوح وزارتخانه ها رخ دهد، مشکل ساز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز؛ مسلم صالحی به عنوان مخالف خط مشی دولت چهاردهم در جریان جلسه علنی امروز مجلس گفت: توجه به جنسیت ها و حضور یک وزیر پیشنهادی خانم از دیگر محاسن این کابینه است. توجه به اسناد بالادستی و منویات مقام معظم رهبری از جمله نقاط قوت دولت چهاردهم است.

صالحی گفت: قرار بود میانگین سنی کابینه جوان تر از این باشد. تقریبا مسن ترین کابینه دولت را در طول دولت های انقلاب داشتیم. توجه به پراکندگی جغرافیایی نیز در انتخاب کابینه رعایت نشد. حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد از مردم در کابینه حضور ندارند. استان فارس حتی یک وزیر هم ندارد.

این نماینده مجلس افزود: برنامه های وزرا در کمیسیون ها به شکل کلی ارائه شد. انتظار داشتیم کابینه آقای پزشکیان تخصصی تر بود. این امکان وجود داشت تا وزرا تخصصی تر معرفی شوند. متاسفانه برخی از رزومه های وزرای پیشنهادی ضعیف است.

وی در پایان گفت: آقای پزشکیان کسانی هستند که برای رای آوردن شما در مجلس سینه سپر کرده اند. توهین و تهمت ها شنیدند اما پای عقیده خود ماندند. امیدواریم با نمایندگان مشورت داشته باشید. نمایندگان در برنامه های اجرایی دخالت نخواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =