اعلام جزئیات برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی

کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) سال ۱۴۰۳ از روز سه شنبه، ۳۰ مرداد قابل توزیع است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،آزمون کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) سال ۱۴۰۳ برای رشته های با آزمون در صبح روز جمعه به تاریخ دوم شهریور ماه جاری در ۷۷ شهرستان برگزار می‌شود.

برای پذیرش دانشجو در مجموعه های ثبت نامی ۱۰۲ (مهندسی بهداشت حرفهای و ایمنی کار)، ۱۰۴ (مهندسی بهداشت محیط)، ۱۰۵ (ساخت پروتزهای دندانی)،‌ ۱۱۰ (علوم آزمایشگاهی)،۱۱۲ (مدارک پزشکی)،۱۱۳ (هوشبری)، ۲۰۲ (ایمنی صنعتی)، ۲۰۴ (برق)، ۲۰۷ (صنایع چوب و مبلمان)‌، ۲۰۸ (صنایع شیمیایی)، ۲۱۰ ( کامپیوتر)، ۲۱۱ (مواد)،‌ ۲۱۳ (معدن)، ۲۱۵ (مکانیک)، ۲۱۶ (عمران و معماری)‌، ۲۱۸ (صنایع نساجی)‌، ۲۳۳ (ناوبری)،‌ ۳۰۱ (مهندسی آبیاری و منابع طبیعی)، ۳۰۶ (علوم دامی)،‌ ۳۰۷ (زراعت و باغبانی)‌، ۳۰۹ (شیلات)‌، ۳۱۱ (علوم و صنایع غذایی)‌،‌ ۴۰۱ (آمار)‌، ۵۰۴ (زبان انگلیسی)، ۵۱۱ (باستان شناسی)، ۵۱۲ ( علوم ورزشی)، ۵۱۳ (تربیت معلم قرآن کریم)، ۵۱۴ (حسابداری)، ‌۵۱۶ (علوم انتظامی)‌، ۵۱۸ (مدیریت)،‌ ۵۱۹ (حقوق)، ۶۰۱ (طراحی و دوخت پوشاک)، ۶۰۲ (صنایع دستی)،‌۶۰۳ (مرمت و احیای بناهای تاریخی)، ۶۰۴ (نوازندگی ساز ایرانی) و ۶۰۵ (هنرهای تجسمی) آزمون برگزار نخواهد شد و پذیرش دانشجو در این رشته‌ها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کاردانی) صورت می‌گیرد. لذا برای متقاضیانی که در این مجموعه ها ثبت‌نام و انتخاب رشته نموده اند، کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد.

متقاضیان گزینش در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی (مجموعه‌های بدون آزمون) می توانند جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته محل های انتخابی خود از تاریخ ۳۰/۰۵/۱۴۰۳ تا ۰۲/۰۶/۱۴۰۳ با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

متقاضیانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام نشده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند با توجه به اطلاعیه ثبت نام به تاریخ ۰۳/۰۵/۱۴۰۳ نسبت به ثبتنام در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی (مجموعه‌های بدون آزمون) از تاریخ ۳۰/۰۵/۱۴۰۳ لغایت ۰۲/۰۶/۱۴۰۳ اقدام نمایند.

نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

برگ راهنما برای متقاضیان مجموعه های ثبت نامی با آزمون و کارت شرکت در آزمون منحصراً برای متقاضیان رشته های با آزمون از روز سه‌شنبه به تاریخ ۳۰/۰۵/۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار می‌گیرد تا متقاضیان بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، کد رهگیری و یا نام و نامخانوادگی، سال تولد و شماره ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند. متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و نشانی تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. لذا متقاضیان باید قبل از حضور در حوزه امتحانی شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام نمایند.

یادآوری های مهم

۱- چنانچه هر یک از متقاضیان به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شوند، لازم است با مراجعه به سامانه پاسخ‌گویی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی https://request.sanjesh.org و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری، نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام نمایند.

این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سامانه پاسخ‌گویی عضو باشند. لذا ضرورت دارد متقاضیانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضویت در این سامانه نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =