سوختگی کارگر جوان بر اثر انفجار در یک مهمانپذیر در اصفهان

کارگر اصفهانی بر اثر انفجار در یک مهمانپذیر این شهر به سوختگی درجه‌ یک دچار شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد شریعتی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، ضمن اطلاع این خبر به ایسنا، گفت: امروز (۲۸مردادماه) ساعت ۷:۰۸ دقیقه صبح یک انفجار توأم با حریق به ایستگاه‌های آتش‌نشانی گزارش می‌شود.‌

او ادامه داد: محل حادثه یک مهمانپذیر بوده است. نگهبان مهمانپذیر پس از ترک یکی از مهمان‌ها به اتاق او می‌رود تا به نظافت محیط اقدام کند. گاز شهری در اتاق نشت کرده و تجمع آن به حدی بوده که انفجار اتفاق می‌افتد.

این مقام آتش‌نشانی استان خاطرنشان کرد: متأسفانه کارگر مهمانپذیر به سوختگی درجه‌ یک دچار می‌شود. قسمت‌هایی از دست و صورت او نیز سوخته است. هم‌اکنون کارگر را به بیمارستان انتقال داده‌اند.

شریعتی درباره ساختمان مهمانپذیر توضیح داد: قسمتی از ساختمان مهمانپذیر هم تخریب شده است. تیم تخصصی آتش‌نشانی در حال بررسی علت این حادثه است. البته نشر گاز CNG یا شهری محرز است، اما به بررسی دقیق نیازمندیم تا جزئیات سانحه را بدانیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان یادآور شد: چنان‌که گاز شهری در محیطی بسته منتشر شد و فقط ۲۱درصد آن محیط را فرا گرفت، احتمال انفجار وجود دارد. مثلاً با روشن‌کردن یک چراغ وقوع انفجار ممکن است. حتی فعالیت موتور یخچال، پکیج یا آب‌گرم‌کن نیز بر شکل‌گیری انفجار در چنین محیط‌هایی ممکن است اثر بگذارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =