دولت اقدامات اساسی برای حل چالش‌های آب، مسکن و انرژی انجام داده است

استاندار یزد با اشاره به چالش‌های عمده‌ای همچون آب، مسکن، تورم و انرژی در استان، اقدامات دولت را در این زمینه‌ها مورد بحث قرار داد و از برنامه‌ریزی‌های اساسی برای حل این مشکلات خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، مهران فاطمی، استاندار یزد در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: دولت سیزدهم برای حل چالش‌های آب، مسکن و انرژی اقدامات اساسی و بنیادینی در کشور انجام داده است.

وی ادامه داد: استان یزد دارای چالش‌های عمده‌ای همچون آب، مسکن، تورم و انرژی بوده که دولت سیزدهم موفق شده این مسائل را احضاء و در راستای حل این مسائل گام‌های مهمی بردارد، این زمینه‌ها در این دولت مورد بحث قرار گرفت و برنامه‌ریزی‌های اساسی برای حل این مشکلات انجام شده است.

مهران فاطمی، استاندار یزد، در مصاحبه‌ اختصاصی که با ایسکانیوز ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی در این دولت برای حل چالش‌های مهم استان صورت گرفت، از اساسی ترین این اقدامات می‌توان به حل مسئله اتباع با روش‌های بازدارنده و پیگیری خطوط آب شرب و صنایع استان اشاره کرد.

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم برای حل این مسائل، راهکارهای اساسی اندیشیده و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام داده است که امیدواریم این برنامه‌ها در دولت بعد نیز دنبال شود.

استاندار یزد افزود: اگرچه دوره دولت ناتمام ماند، اما در این مدت سه ساله، اقدامات اساسی در این زمینه‌ها صورت گرفت و امیدواریم با ادامه این روند، مشکلات استان به صورت کامل حل شود.

خبرنگار: محمدحسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1240817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =