اعلام آمادگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای کمک به دولت

مرکز راهبری اختصاصی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت آمادگی خود را برای کمک به دولت اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا ظفرقندی با کسب ۱۶۳ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی راهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد. مرکز راهبری اختصاصی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت نوشت.

بیشتر بخوانید:

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها درباره دیدار با ظفرقندی توضیح داد

متن نامه به شرح زیر است:

انتخاب جنابعالی به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت چهاردهم و کسب رأی اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به شما و تیم همراه تبریک عرض می‌نماییم. امید است با اتکال به الطاف الهی و در ظل عنایات ائمه اطهار (ع) در این مسئولیت خطیر موفق و منصور باشید.

بسیج دانشجویی مراکز علوم پزشکی کشور لازم می‌داند ضمن حفظ نگاه نقادانه، روحیه مطالبه گرانه و آزادی بیان دانشجویی با تمام ظرفیت‌ها در کنار دولت و به طور خاص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایفای نقش نماید؛ لذا بسیج دانشجویی مراکز علوم پزشکی کشور همچون گذشته آمادگی خود را برای یاری رساندن به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های تابعه در دولت وفاق ملی تا جایی که در مسیر قانون، منافع ملی و ولایت باشند، اعلام می‌دارد.

امید است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های تابعه نیز با نگاهی مثبت از ظرفیت بسیط بسیج دانشجویی و دانشجویان بسیجی در مسیر خدمت بهره گیرند.

همچنین ضمن گرامیداشت زادروز حکیم ابوعلی سینا که به نام روز پزشک مزیّن شده است، این روز را به شما پزشک و استاد پزشک پرور و به همه پزشکان ایران عزیز تبریک عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =