علیرضا بیرانوند را نباید اینقدر بزرگ کنند

ضیا عربشاهی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد چندانی به کار مربیگری گاریدو در پرسپولیس ندارد و معتقد است او از هفته ۴-۵ به بعد شومن بازی درخواهد آورد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ عربشاهی با اشاره به تساوی هفته اول پرسپولیس برابر ذوب آهن تاکید کرد: من قبول ندارم که می گویند گاریدو زمان نداشته است. او دو ماه و دوماه ونیم است که دارد کار می کند. مربی اگر با دانش، کارکشته و حرفه ای باشد خیلی زود نفرات تیمش را انتخاب و شناخت کافی را از آنها پیدا می کند. برای همین قبول ندارم که بگویند گاریدو زمان نداشته است. نمی شود که وقتی برد به به و چه چه کنند ولی وقتی نتیجه نگرفت بگویند زمان نداشته است. برای همین من مخالف این قضیه هستم.

بیشتر بخوانید:

زمان اعلام رای پرونده علیرضا بیرانوند مشخص شد

او افزود: پرسپولیس بازیکنانی نظیر احمدزاده و علیپور را جذب کرده همان بازیکنانی که سابقه حضور در پرسپولیس را داشتند و با بسیاری از بازیکنان فعلی پرسپولیس همبازی بودند. باید قبول کنیم پرسپولیس در بازی مقابل ذوب آهن شرایط ایده آلی نداشت. در دقیقه یک هم گل می خورد دروازه بانی که این همه برایش هزینه شده است. آن کفتر باز از او بهتر عمل می کرد. متاسفانه دیدید دقیقه یک گل خورد و شوک به تیم وارد کرد.

البته ما در خط حمله اگر دقت لازم را داشتیم می توانستیم از عمق دفاعی ذوب آهن به گل برسیم. فقط تو باکس علیپور و آل کثیر باید نزدیک تر به هم بازی می کردند. در کل بازی دلچسبی برای هواداران نبود.

وی ادامه داد: گاریدو ۴ تعویض انجام داد. آیا برنامه ای برای این تعویض ها داشت!؟ چه برنامه ای داشت!؟ نفری که برای دفاع راست آورد پستش اصلا دفاع راست نبود! آکادمی این بازیکنان به اصطلاح جوان را به تیم بزرگسالان تزریق می کند پشت پرده اش چیست. اما دروازه بان جوان تیم را بیرون گذاشتیم و از این دروازه بان خارجی با این همه هزینه استفاده می کنیم. در حالی که فصل قبل وقتی در ۶-۷ بازی بیرانوند نبود به خوبی توانست دروازه بانی کند.

ضیا عربشاهی در خصوص اینکه در مصاحبه ای عنوان کرده گاریدو در هفته ۷-۸ اخراج خواهد شد تاکید کرد: بله برای اینکه شناخت کامل از این مربی را دارم. از برنامه تیم های که بوده شناخت دارم. حالا تا هفته ۴-۵ نتیجه نگیرد شومن بازی را در خواهد آورد. ضمن اینکه معتقدم پرسپولیس برای تقویت نیاز به ۲ مهاجم دارد. اگر قلی زاده هم بیاید نیاز به دو مهاجم است. چراکه تیم در لیگ نخبگان آسیا حضور دارد باید خوب تقویت شود. قلی زاده وینگر است می تواند مثل وحید امیری یا در زمان خودما ناصر محمد خانی در پست وینگر راست بازی کند. اما متاسفانه متاسفانه متاسفانه ما دومهاجهم احتیاج داریم.

این پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به بحث های به وجود امده در مورد خداحافظی بیرانوند تاکید کرد: بیرانوند را نباید اینقدر بزرگش کنند اینقدر فوتبالیست سطح اول که ۵ سر و گردن بالاتر از بیرانوند بودند آمدند و رفتند. این ها فکر می کنند بهترین هستند و مثل آنها نیامده است. مثل همان بازیکنی که همه شهرتش را مدیون آن مجری است که لقب غزال تیزپا به او داد! اما انگشت کوچک ما هم نمی شود. او که می گوید ما بازیکن سال آسیا داشتیم و آقای گل جهان داشتیم. بله علی آقا را ما هم قبول داریم و به او افتخار می کنیم اما شما قابل قیاس با نسل ما نیستی. اینقدر منم منم نکن. چرا با بازیکنان کوچک تر از خودت بحث می کنی بیا با بزرگ تر از خودت دهه شصتی ها صحبت کن البته اگر دهه شصتی ها افتخار بدهند که با تو صحبت کنند. ولی تو تا اخر عمر مدیون آن مجری هستی که به تو لقب غزال تیزپا داد. واقعا متاسفم که چنین آدمی را به تلویزیون می آورند.

او در پایان خاطر نشان کرد: هواداران اصلا نباید به کسی مثل بیرانوند اهمیت بدهند کوچک تر از این حرف ها است دروازه بانان بزرگی در این فوتبال بوده اند دروازه بانی مانند ناصر حجازی، بهروز سلطانی، وحید قلیچ، صفریان و... بیرانوند هم گذشته اش را فراموش نکند. به هرچی هم رسید از پرسپولیس بود.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1240952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =