اعزام ۶ وزنه‌بردار به پارالمپیک پاریس

رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری با اشاره به اعزام ۶ ورزشکار به پارالمپیک پاریس، گفت: وزنه برداری رشته رکوردی است و پیش‌بینی مدال کار راحتی نیست، اما هدف‌گذاری بر این است که جایگاه بهتری نسبت به توکیو داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ بابک محمدی درباره آخرین وضعیت تیم پاراوزنه برداری برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی پاراوزنه برداری با حضور محسن بختیار در وزن ۵۹ کیلوگرم، امیر جعفری ۶۵ کیلوگرم، روح الله رستمی ۸۰ کیلوگرم، حامد صلحی پور ۹۷ کیلوگرم، علی اکبر غریب شاهی ۱۰۷ کیلوگرم و احمد امین زاده مثبت ۱۰۷ کیلوگرم از ۱۲ مرداد تا 2 شهریور در سالن مرحوم سیامند رحمان برگزار شد.

وی گفت: هر ۶ وزنه بردار اعزامی از نظر رنکینگ جایگاه خوبی دارند و امید به کسب مدال در تمام اوزان را داریم. البته این که بگوییم در چه اوزانی شانس کسب مدال داریم کار سختی است و بستگی به این دارد که روز مسابقه روز ورزشکار باشد یا خیر؟

رییس انجمن پاراوزنه برداری تصریح کرد: وزنه برداری رشته رکوردی است و همه چیز بستگی به توانمندی ورزشکار دارد که در روز مسابقه چه عملکردی را از خود نشان دهد. البته با کادر فنی خوبی که در وزنه برداری داریم این امیدواری وجود دارد که در این دوره از بازی‌های پارالمپیک عملکرد بهتری نسبت به دوره قبل داشته باشیم. در توکیو پاراوزنه برداری موفق به کسب یک طلا، ۴ نقره و یک برنز شد، این دوره هدف گذاری بر این است که خوش رنگ‌ترین مدال‌ها را کسب کنیم و جایگاه خود را ارتقاء ببخشیم.

بیشتر بخوانید:

توضیحات وزیر ورزش درباره استخدام قهرمانان پاراالمپیک

محمدی ضمن تشکر از فدراسیون جانبازان و توانیابان و کمیته ملی پارالمپیک، گفت: این دوره فدراسیون و کمیته مرتب از اردوها و تمرینات ورزشکاران رصد می‌کند و بهترین امکانات و تجهیزات را در اختیار آن ها قرار داده و دائم در جریان وضعیت وزنه برداران قرار دارد که اگر کاستی یا خلائی وجود دارد برطرف کند. شرایط راضی کننده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی گفت: کاروان ورزشی ایران دوم شهریور عازم پاریس می‌شود و اولین مسابقه ما ۱۵ شهریور است که محسن بختیار در وزن ۵۹ کیلوگرم رقابت خود را آغاز خواهد کرد.

رییس انجمن پاراوزنه برداری در پاسخ به این پرسش که چقدر به حریفان پارالمپیکی شناخت دارید، اظهار کرد: از تمام حریفان شناخت کافی داریم و وزنه‌برداران بارها در رویدادهای مختلف با آن ها رقابت کرده‌اند. البته هیچ چیزی تا شروع مسابقات قابل پیش‌بینی نیست و باید دید عملکرد ورزشکار در روز مسابقه چگونه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =