مقام صهیونیست: حزب‌الله نابود نخواهد شد

رهبر حزب کارگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، «نباید خود را گول زد، حزب‌الله نابود نخواهد شد.»

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، یائیر گولان، رهبر حزب کارگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم باید یک استراتژی واقعی برای خاتمه بخشیدن به جنگ داشته باشد در غیر این صورت جنگ برای همیشه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

حزب‌الله از ۲ عملیات تلافی‌جویانه خبر داد

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، رهبر حزب کارگر رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: خودمان را فریب ندهیم حزب‌الله نابود نخواهد شد و از نقشه نیز محو نخواهد شد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که حزب‌الله لبنان صبح یکشنبه اولین مرحله از انتقام حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت و ترور شهید فواد شکر، از فرماندهان ارشد این جنبش را آغاز کرد؛ برآوردها حاکی از تداوم این عملیات بوده و مقاومت لبنان نیز تاکید کرده که این حمله پهپادی و موشکی ادامه خواهد داشت.

مقاومت لبنان در این حمله از ۳۲۰ موشک کاتیوشا و ده‌ها پهپاد استفاده کرد و چند پایگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

در همین راستا، سید حسن نصرالله عصر یکشنبه در جریان سخنرانی خود درباره جزئیات این عملیات اعلام کرد: عملیات گسترده حزب‌الله را که علیه دشمن صهیونیستی انجام شد، «عملیات اربعین» می‌نامیم و تاکید می‌کنیم طرفی که اوضاع را در لبنان و جبهه به این درجه از تنش رسانده دشمن اسرائیلی است.

سید حسن نصرالله همچنین خاطرنشان کرد: گفتیم که پاسخ امروز ما اولیه و مقدماتی است و اگر نتیجه عملیات برای ما ناکافی باشد، بعداً تصمیم می‌گیریم چه کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =