چه کسی درمورد بازگشت شریفی زارچی به دانشگاه راست می‌گوید؟

همزمان با انتشار خبر بازگشت شریفی‌زارچی‌، روایت‌های مختلفی درمورد علت آن مطرح شد که ایسکانیوز صحت آن‌ها را بررسی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دو شب پیش بود که علیرضا شریفی زارچی استاد پرحاشیه شریف از بازگشتش به دانشگاه پس از یک سال خبر داده بود.

خبری که درکنار واکنش‌های گوناگون، روایت‌های مختلفی هم درمورد علت آن از سوی افراد و رسانه‌ها مطرح شد.

فرهیختگان دیروز به مضمون اینطور نوشت که شریفی زارچی در نامه‌ای محرمانه نکات مورد نظر خود راجع به برخی دانشگاهیانی که دچار مشکلاتی شده بودند را مطرح کرده بود که درجواب، پاسخ برگوارانه‌ای نیز دریافت کرده که منجر به آغاز فرآیند بازگشتش به دانشگاه از فروردین سال جاری شد.

امروز سکینه پاد دستیار رئیس جمهور شهید در توئیتی به یک نامه‌نگاری با شهید رئیسی درمورد بعضی اساتید دانشگاه که به نظر او با برخوردهای غیرقانونی مواجه شده بودند سخن گفته که نام شریفی زارچی نیز در ردیف ششم اسامی این اساتید بوده است.

چه کسی درمورد بازگشت شریفی زارچی به دانشگاه راست می‌گوید؟

بنظر می‌رسد نامه‌ای هم از سوی زارچی به کسی ارسال نشده و نامه مذکور همین نامه سکینه پاد به رئیس جمهور بوده است. نامه‌ای که حاصل برخی پیگیری‌ها و گفتگوها است.

براساس شنیده‌های ایسکانیوز، واکنش مثبت رئیس جمهور شهید و پیگیری‌های بعد از آن زمینه بازگشت شریفی زارچی و احتمالا برخی اساتید دیگر که شاید در آینده اسامی آن‌ها منتشر شود، به دانشگاه را فراهم کرده است.

بنظر می‌رسد سعی برخی در سیاسی نشان دادن این بازگشت و ربط آن به دولت چهاردهم غیرواقعی است.

عصر امروز جلیلی رئیس سابق دانشگاه شریف نیز به خبرنگار ایسکانیوز در این رابطه گفته که :«شریفی‌زارچی راستگو نیست».

کد خبر: 1241372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =