رأی اعتماد کامل به کابینه دولت، روحیه تعاملی مجلس را نشان داد

امام جمعه موقت قزوین گفت: رأی اعتماد کامل مجلس به دولت وفاق ملی، حکایت از روحیه تعاملی مجلس انقلابی دارد اما اینکه تمامی وزرای دولت چهاردهم رأی اعتماد گرفتند نشان از این نیست که مجلس ضعف‌های آن‌ها را ندیده است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین، دوم شهریور ضمن تسلیت ایام اربعین اباعبدالله(ع) اظهار کرد: امام حسین(ع) صدها لقب نیک دارد و یکی از این لقب‌ها مصباح‌الهدی است. اگر اصالت، دیانت، اخلاق و مردانگی از مسیر زندگی فردی گم شود باید بداند که می‌تواند به امام حسین(ع) تمسک بجوید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: راهپیمایی عظیم اربعین نشان می‌دهد که امام حسین یک شخصیت آزاده‌ در سراسر جهان دارد و با وجود درگیری دولت عراق با گروهک‌های داعشی، دولت و ملت عراق نشان دادند که نیاز به قیم ندارند و میزبان اربعین هستند و ما باید دعا کنیم که مراسم‌ پیاده‌روی اربعین با صحت و سلامت برگزار شود.

وی توصیه کرد: دولت چهاردهم، نقاط قوت دولت شهید رئیسی را الگوی خود قرار دهد و نکات ضعف آن دولت را تصحیح کند.

امام جمعه موقت قزوین با بیان این که جبهه انقلاب اسلامی اهل تعامل، حمایت و پشتیبانی از دولت چهاردهم است، گفت: علی‌رغم تمام کمک‌ها و حمایت‌هایی که جبهه انقلاب به دولت چهاردهم می‌کند اما دولتمردان دولت جدید بدانند که جبهه انقلاب دست از مطالبه‌گری بر نمی‌دارد.

موسوی در پایان بیان کرد: امیدواریم دولت وفاق ملی، شعار ما می‌توانیم را ادامه دهد.

خبرنگار: حدیثه کاظمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1241390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =