بشار اسد: موضع سوریه در قبال اسرائیل ثابت است

رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با سفرا و دیپلمات‌های این کشور، گفت که موضع دمشق در قبال رژیم صهیونیستی همواره ثابت خواهند ماند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه شب گذشته (پنج‌شنبه) در نشستی با سفرا و رؤسای نمایندگی دیپلماتیک و کارکنان وزارت امور خارجه این کشور بر اصول ثابت سیاست خارجی سوریه در روابطش با کشورهای عربی و منطقه و همچنین در روابط بین‌المللی خود تأکید کرد.

بیشتر بخوانید؛

به اشغالگری و حمایت از تروریسم پایان دهید

به نوشته خبرگزاری سوریه (سانا)، وی همچنین بر تعامل سوریه با چالش‌ها و تحولات بین‌المللی بر اساس یک دیدگاه راهبردی و واقع‌گرایانه تأکید و بیان کرد که روابط دوجانبه، هسته اصلی تقویت روابط با کشورهای عربی است.

بشاراسد همچنین در این نشست به بررسی مسائل سیاسی روز براساس اصول و مبانی ثابت سوریه و همچنین ضرورت مقابله با چالش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخت.

او در ادامه موضع ثابت سوریه در قبال مسئله نبرد عربی- اسرائیلی اشاره کرد و گفت: «نگاه به عملیات طوفان الاقصی باید در چارچوب مسئله فلسطین و نه صرفاً به عنوان یک رویداد میدانی غیرمنتظره باشد. این در حالی است که ایالات متحده و متحدان غربی آن تلاش می‌کنند طوفان الاقصی را عامل اصلی تنش‌های کنونی جلوه دهند».

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1241448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =