حمایت ایرلند از تحریم اسرائیل / اتحادیه اروپا باید روابط خود با بنیامین نتانیاهو را بازنگری کند

وزیر امور خارجه ایرلند با حمایت از توصیه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم علیه وزرای راست افراطی اسرائیل، از اتحادیه اروپا خواست روابط خود با بنیامین نتانیاهو را مورد بازنگری قرار دهد.

به گزارش خبرنگار بین الملل ایسکانیوز، وزیر امور خارجه ایرلند می‌گوید که کشورش از توصیه جوزف بورل-مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا- برای اعمال تحریم علیه وزرای راست افراطی اسرائیل و همچنین سازمان‌های شهرک نشین در کرانه باختری که «توسعه شهرک ها را تسهیل می کنند» حمایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

تبادل اسرا اهمیتی برای نتانیاهو ندارد / افزایش روز افزون اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی

بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های غربی، میشل مارتین که در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل صحبت می‌کرد، اعلام کرد که اسرائیل با عملیات نظامی خود در غزه، مردم فلسطین را به‌عنوان یک کل هدف قرار می‌دهد و این مبارزه فقط در برابر گروه حماس نیست. او همچنین از اتحادیه اروپا خواست روابط خود با بنیامین نتانیاهو- نخست ورزیر اسرائیل- را بازنگری کند.

مارتین می‌گوید که اداره حمل‌ونقل ایرلند گزارش‌هایی بررسی می‌کند مبنی بر اینکه اسرائیل ممکن است بدون مجوز از حریم هوایی ایرلند تسلیحات را حمل کرده باشد. هر هواپیمای باری که سلاح حمل می‌کند باید معافیت بگیرد. اما هیچ معافیت از سوی این کشور درخواست نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =