اجلاسیه ۹۸شهید نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

اجلاسیه شهدای امنیت ویژه ۹۸شهید انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، سردار کیقباد مصطفایی، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۳ در این مراسم گفت: نیروی انتظامی استان با تقدیم ۹۸ شهید به جمهوری اسلامی تلاش کرده تا امنیتی که شایسته مردم استان و کشور هست را تضمین کند.

وی افزود: دشمنان این مرز و بوم تمام قد در مقابل فرهنگ ما صف آرایی کرده‌اند و در تلاش هستند ارزش‌های جامعه ما را به ضد ارزش تبدیل کنند و با جنگ ترکیبی تمام عیار درصدد هستند که جای شهید و جلاد را عوض کنند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اجلاسیه شهدای امنیت ویژه ۹۸ شهید انتظامی استان موجب ترویج فرهنگ شهدا و تسلای آلام روحی خانواده‌های شهدا خواهد شد و دلگرمی تازه‌ای به ما می‌دهد تا فراموش نکنیم که به واسطه خون پاک همین شهدایی که بر زمین ریخته امنیت ما امروز تأمین است.

همچنین آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این یادواره گفت: اگر جمهوری اسلامی در تأمین امنیت ناکارآمد باشد، مردم نسبت به این نظام ناامید می‌شوند، یکی از طرح‌های مهم دشمن ایجاد ناامنی است، عزیزانی که وسط میدان ایستاده‌اند تا امنیت ایجاد شود برادران نیروی انتظامی هستند، دشمن این امنیت را نمی‌خواهد و با اقسام مختلف حربه امنیت را هدف قرار داده‌اند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1241849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =