اختصاص ۳۰ میلیارد تومان به ورزش کهگیلویه و بویراحمد

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش این استان خبر داد. محمد بهرامی در نشست با خبرنگاران گفت: ما نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد باید در راستای منافع استان با هم در تعامل باشیم.

وی اظهار کرد: باید برای منافع استان در کنار هم باشیم تا به هم کمک کنیم. اگر روی مسائل جزئی درگیر باشیم روی مسائل کلان هیچ توفیقی پیدا نمی‌کنم. آقای موحد و تاج‌گردون پیشکسوت من هستند و حرمت‌ها باید نگه داشته باشند. چالش‌ها به صلاح استان کهگیلویه و بویراحمد که از خیلی چیزها محروم است، نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در خصوص بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ مشورتی با من نشد و حتی در جلسات مرا دعوت نکردند. امیدوارم با همکاری دولت بتوانیم گام‌های خوبی برای رفع مشکلات بودجه‌ای برداریم.

بهرامی تصریح کرد: سد «پراشکفت» تنها سدی است که کل منافع آن برای استان کهگیلویه و بویراحمد است. سد خرسان ۳، سد تنگ سرخ و سد ماندگان منافع‌شان برای استان ما نیست، سدماندگان جز خسران هیچی برای ما ندارد.

وی ادامه داد: نهایت تلاش ما این است که آموزش‌ و پرورش کیفی شود. ما به سمت شایسته‌سالاری خواهیم رفت. مسائل سیاسی این جامعه را نابود کرده است. معاون پارلمانی دولت قبل به یکی از مدیران فعلی زنگ می‌زد که در انتخاب مدیران دقت شود که با دولت سیزدهم هماهنگ شود. در دولت چهاردهم همان معاون تماس گرفت و گفت؛ در انتخاب مدیران دقت شود که با این دولت هماهنگ باشند. این وضعیت ماست. خیلی ایده‌ال فکر نکنید.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1241850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =