عربستانی‌‎ها در انتظار رونمایی از ۶ ستاره جدید لیگ

هواداران فوتبال در عربستان به انتظار نخستین حضور ۶ ستاره جدید لیگ این کشور در میادین هستند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی، باشگاه‌های بزرگ لیگ حرفه‌ای عربستان موفق شدند تعدادی از بازیکنان برجسته و جهانی را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید:

تلاش ویژه النصر برای جذب راموس و گوندوغان

در حال حاضر، تمامی مسابقات باشگاهی در سراسر جهان به دلیل فیفا دی و برنامه‌های مربوط به تیم‌های ملی در رقابت‌های مختلف متوقف شده‌اند.

انتظار می‌رود که رقابت‌های لیگ روشن پس از چند روز با برگزاری هفته سوم از سر گرفته شود، جایی که بسیاری از ستاره‌های جدید، به‌ویژه بازیکنان جهانی، برای اولین بار به میدان خواهند رفت.

هواداران فوتبال عربستان منتظر حضور ۶ بازیکن جهانی هستند که برای اولین بار در لیگ روشن به نمایش خواهند گذاشت. در صدر این فهرست، ژائو کانسلو، بازیکن پرتغالی که با مبلغ ۲۵ میلیون یورو از منچسترسیتی انگلیس به الهلال پیوست، قرار دارد.

همچنین، مارکوس لئوناردو، بازیکن برزیلی با مبلغ ۴۰ میلیون یورو از بنفیکای پرتغال به الهلال پیوسته است. از سوی دیگر، ایوان تونی، مهاجم انگلیسی که با مبلغ ۴۲ میلیون یورو از برنتفورد به الاهلی جده ملحق شده است، نیز برای اولین بار در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

در تیم النصر، دو بازیکن جدید، محمد سیماکان فرانسوی و وسلی برزیلی، به میدان خواهند رفت. سیماکان با مبلغ ۴۵ میلیون یورو از لایپزیش آلمان و وسلی با مبلغ ۱۸ میلیون یورو از کورینتیانس برزیل به النصر پیوسته‌اند.

در نهایت، ششمین انتقال مربوط به دانیلو پریرا، هافبک پرتغالی و ستاره پاری‌سن‌ژرمن فرانسه است که تنها چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات به الاتحاد پیوسته است.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1241866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =