طوفان‌الاقصی| هلاکت نظامی صهیونیست در کرانه باختری

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری، هلاکت نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و بمباران مناطق مختلف نوار غزه از مهمترین تحولات روز ۳۳۳ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، با گذشت ۳۳۳ روز از تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، جنگ و کشتار رژیم اسرائیل در این باریکه همچنان ادامه دارد و در این تجاوزات بیش از ۴۰ هزار فلسطینی به شهادت رسیده و وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده است ۷۰ درصد این شهدا را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

طوفان‌الاقصی/ انتقاد مالزی از موضع آمریکا در قبال غزه

وزارت بهداشت فلسطین اعلام که از ۷ شهریور که رژیم صهیونیستی یورش گسترده‌ای به شهرها و اردوگاه‌های شمال کرانه باختری آغاز کرده و همچنان ادامه دارد تاکنون ۳۰ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

شش روز از تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به کرانه باختری می‌گذرد و صهیونیست‌ها مدعی هستند که این یورش چند روز به طول خواهد انجامید و هدف آن‌ها از بین بردن گروه‌های مقاومت مسلحانه فلسطینی در کرانه باختری است.

مهمترین تحولات روز ۳۳۳ طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

هلاکت یک نظامی اسرائیلی در کرانه باختری

گردان‌های شهدای الاقصی -گردان طولکرم اعلام کرد که با مشارکت گردان‌های القسام نظامیان رژیم صهیونیستی را در کمینی سخت در محور الغانم در اردوگاه طولکرم واقع در گرفتار کرده و در این عملیات یک نظامی اسرائیلی به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

گردان های شهدای الاقصی- گردان جنین نیز اعلام کرد که تعدادی از مواد منفجره از پیش آماده شده را در مسیر نفوذ اشغالگران و خودروهای زرهی آن‌ها به اردوگاه منفجر کرده و تلفاتی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

شهادت نوجوان فلسطینی در کرانه باختری

خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد که در یورش اشغالگران رژیم صهیونیستی به اردوگاه طولکرم نوجوان فلسطینی محمد کنعان، نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

با شهادت این نوجوان فلسطینی تعداد شهدای کرانه باختری از هفتم شهریور که رژیم صهیونیستی یورش گسترده‌ای به شهرها و اردوگاه‌های شمال کرانه باختری آغاز کرده و همچنان ادامه دارد، به ۳۰ نفر افزایش یافت.

ضرب و شتم کادر درمان به وسیله نظامیان صهیونیست

خبرگزاری الجزیره به نقل از منابع طبی گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی به امدادگران آمبولانس و زخمی همراه آن‌ها یورش برده و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1241871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =