قبادی رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «حسینعلی قبادی» را به عنوان «رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی» این وزارت منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در حکم ابلاغی سیمایی، خطاب به قبادی آمده است؛ نظر به مراتب تعهد تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی» وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای اساسی دولت وفاق ملی و با جلب مشارکت همکاران آن مرکز، ضمن اصلاح ساختارها، بهینه‌سازی فرآیندها و روزآمدسازی آئین‌نامه‌ها و به کارگیری روش‌های نوین، اقدامات اساسی را برای جذب اعضای هیئت علمی متخصص و متعهد و تأمین منابع انسانی نخبه و کارآمد در دانشگاه‌ها به عمل آورید.

مقتضی است با برنامه‌ریزی و کارشناسی دانش‌بنیان برای تحقق اسناد فرادستی از جمله نقشه جامع علمی کشور، سند دانشگاه اسلامی، بیانیه گام دوم و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و دیپلماسی و مرجعیت علمی اهتمام ورزید.

حسینعلی قبادی، متولد ۱۳۳۷ عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در رشته زبان و ادبیات فارسی است، وی حائز رتبه در جشنواره‌ خوارزمی، جشنواره رساله دکتری برتر سال، جشنواره قلم زرین و جشنواره ادبی جلال آل احمد و پژوهشگر برتر سال در دانشگاه تربیت مدرس شده است. همچنین عضو هیئت تحریریه مجلات معتبر و چندین انجمن علمی، سردبیر مجله پژوهش زبان و ادبیات فارسی نیز می‌باشد و در کنار سوابق اجرایی، در کنفرانس‌های متعدد بین‌المللی داخل و خارج کشور سخنرانی علمی داشته است. از وی تاکنون ۱۱۷ مقاله علمی-پژوهشی، بیش از ۴۰ مقاله کنفرانسی و ۹ جلد کتاب، نشر یافته است.

گفتنی است؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه، از خدمات و تلاش‌های دکتر «محمد خلج امیرحسینی» رئیس سابق مرکز جذب اعضای هیئت علمی، در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =