طوفان الاقصی| تداوم حملات توپخانه‌ای صهیونیست‌ها به رفح

شلیک بیش از ۳۰ موشک به شمال فلسطین اشغالی، تداوم حملات توپخانه‌ای صهیونیست‌ها به رفح، ۴ شهید در بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در شمال غزه از مهمترین تحولات روز ۳۳۷ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، در روز ۳۳۷ طوفان الاقصی شلیک توپخانه به سمت خانه‌های فلسطینیان در محله تل الهوا در جنوب غرب غزه همچنان ادامه دارد و در پی بمباران خانه‌ای در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه ۴ فلسطینی و در بمباران خانه‌ای در منطقه النصر در غرب شهر غزه نیز یک زن و یک کودک فلسطینی به شهادت رسیدند.

گزارش‌ها حاکی است که مناطق شمالی شهر رفح در جنوب نوار غزه هدف حمله توپخانه ارتش صهیونیستی قرار گرفته است. ارتش اشغالگر صهیونیستی در محله الصبره در جنوب شهر غزه اقدام به منفجر کردن تعداد زیادی خانه کرد.

منابع خبری از شلیک بیش از ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

مهمترین تحولات روز ۳۳۷ طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

شلیک بیش از ۳۰ موشک به شمال فلسطین اشغالی

منابع خبری از شلیک بیش از ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

۴شهید در بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در شمال غزه

منابع خبری فلسطین امروز گزارش دادند که بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در مدرسه‌ای در جبالیا واقع در شمال نوار غزه ۴ شهید و ۱۹ زخمی برجای گذاشت. همچنین در بمباران خانه‌ای در منطقه النصر در غرب شهر غزه یک زن و یک کودک به شهادت رسیدند.

آژیر هشدار در شمال فلسطین اشغالی به صدا در آمد

آژیر هشدار در شهرک «راس الناقوره» در الجلیلی غربی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی از ترس نفوذ پهپاد به صدا درآمد.

تداوم حملات توپخانه‌ای صهیونیست‌ها به رفح

خبرگزاری فلسطینی شهاب از حملات شدید توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به شمال رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =