کلانتری و ایستگاه پلیس در محدوده دانشگاه شریف راه‌اندازی می‌شود

ساخت یک ایستگاه مانیتورینگ پلیس و یک کلانتری به زودی در محدوده دانشگاه شریف راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ بعد از جلسه‌ای که چند هفته قبلش بین مدیران دانشگاه و سردار رادان فرمانده انتظامی کشور برگزار شده بود، در جلسه‌ای در دانشگاه شریف تصمیماتی درباره وضعیت ایمنی اطراف شریف اتخاذ کرد. یکی از تصمیمات این جلسه راه‌اندازی ایستگاه مجهز مانیتورینگ و یک کلانتری در اطراف دانشگاه بود.

بیشتر بخوانید:

ابطال بند خلاف شرع آیین‌نامه آموزشی دانشگاه شریف

در این حدود ۵۰ روز، با جلسات مختلفی که بین دانشگاه و فراجا برگزار شد، علاوه بر امضای تفاهم‌نامه پژوهشی و سایر همکاری‌ها بین دو مجموعه موقعیت مکانی و سایر جزئیات این دو مصوبه نهایی شده و به مرحله تصمیم نهایی خود رسید.

این تصمیم امروز در بازدید میدانی مسئولین مرتبط، به‌صورت زیر جمع‌بندی شد تا به‌زودی وارد مرحله ساخت و راه‌اندازی شوند:

-نصب یک ایستگاه دو طبقه مانیتورینگ پلیس با زیر بنای صد متر برای رصد محل و دانشگاه شریف با قابلیت رصد دوربین‌های منطقه، شکایت، اعزام پلیس و پیگیری شکایات و... در چهارراه تیموری و مقابل خوابگاه ولیعصر(عج) دانشگاه

-ساخت یک کلانتری ۳۰۰۰ متری در انتهای بلوار شهید عزیزی با هدف افزایش امنیت منطقه و جدا شدن محله طرشت از ستارخان و رسیدگی ویژه‌تر در امور این منطقه

سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ، معاون عملیات وی، سایر مسئولان فراجا، صالحی شهردار منطقه ۲، منصوریان شهردار ناحیه، سید عباس موسوی رئیس دانشگاه شریف، مهندس سیه‌بازی مدیر دانشجویی، سلطانی مدیر امور خوابگاه‌ها و دانیال پیرا مسئول کمیته رفاهی شورای صنفی نیز در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =