نرخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام شد

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تعرفه غذای دانشجویی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بخشنامه مربوط به تعرفه غذای دانشجویی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

بهبود کیفیت غذای دانشجویی نسبت به سال‌های گذشته

سهم دانشجو از تأمین هزینه غذا در طی سنوات عادی مجاز تحصیل (کاردانی چهار نیمسال، کارشناسی هشت نیمسال، کارشناسی ارشد چهار نیمسال، دکترای حرفه ای و دکترای مسـتقیم دوازده نیمسال، دکترای تخصصی ناپیوسته و دکترای دستیاری هشت نیمسال، دکترای پیوسته شانزده نیمسال و پسادکتری برای هر دوره دو نیمسال)، به تفکیک قیمت غذای پرهزینه، متوسط هزینه و کم هزینه به ترتیب پانزده هزار تومان، دوازده هزار تومان و هفت هزارو پانصد تومان تعیین شد.

غذای پر هزینه (عموماً وعده ناهار) : ۱۵۰۰۰۰ ریال

غذای متوسط هزینه (عموماً وعده شام) : ۱۲۰۰۰۰ ریال

غذای کم هزینه (عموماً وعده صبحانه) : ۷۵۰۰۰ ریال

سهم دانشجو از تأمین هزینه غذای دانشجویی برای نیمسال های اول و دوم سنوات اضافه مجاز دو برابر، برای نیمسال های سوم و چهارم سنوات اضافه مجاز، سه برابر و برای نیمسال های سـنوات اضافه مجاز بیش از چهار نیمسال، پنج برابر سهم دانشجوی سنوات عادی مجاز از تأمین غذای دانشجویی در طول سال تحصیلی تعیین شد.

قیمت های تعیین شـده غـذای دانشـجویی در این مصوبه صـرفًا برای نیمسال های اول و دوم هر سال تحصـیلی است و شامل ترم تابستانی نیست.

تعیین میزان کمک دانشـگاه ها برای تأمین هزینه غـذای دانشـجویی در غـذاخوری های مکمل و همچنین ترم تابسـتانی بر عهـده خود دانشگاه ها بوده و مستثنی از مفاد این مصوبه است.

دانشـگاه ها و مؤسسات آموزش عالی می توانند در شرایط خاص و با توجه به شرایط جغرافیایی، اقتصادی و منطقه ای با تشخیص هیأت رئیسه تا ۲۰ درصد مبلغ تعیین شده را افزایش دهند.

لازم به ذکر است از تاریخ ا بلاغ این بخشنامه، کلیه بخشنامه ها و ابلاغیه های قبلی مغایر با این بخشنامه، ملغی و بلااثر می گردد.

نرخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام شد

انتهای پیام/

کد خبر: 1242459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =