وزارت علوم دستگاه برگزیده دهمین جشنواره ملّی ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور شد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بر اساس نظر کمیته تخصصی دهمین جشنواره ملّی ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور که در چهار محور «شبکه ملی اطلاعات»، «دولت هوشمند»، «صنعت فضایی»، «اقتصاد دیجیتال» برگزار شده است، به عنوان دستگاه برگزیده اجرایی در حوزه فناوری اطلاعات و تحقق دولت الکترونیک و دولت هوشمند انتخاب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بر اساس نتایج نهایی ارزیابی دوره دهم پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پورتال‌های دستگاه‌های اجرایی کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در میان وزارتخانه‌ها، بانک مرکزی و قوه قضائیه از رتبه نوزدهم در ارزیابی دوره هشتم به رتبه دوم در دوره دهم ارتقاء جایگاه داشته است و پروژه پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی نیز به عنوان 2 پروژه برتر ملی به رویداد جهانی جامعه اطلاعاتی WSIS2024 راه یافت.

محمدهادی زاهدی، مدیرکل فناوری اطلاعات و هوشمندسازی وزارت علوم با بیان این مطلب گفت: هم‌اکنون 296 دانشگاه، پژوهشگاه و موسسه آموزشی، پژوهشی و فناوری با بیش از 540 سامانه به این پنجره متصل هستند.

گفتنی است؛ طی مراسمی در اختتامیه این جشنواره که امروز در جزیره کیش برگزار شد، زاهدی به نمایندگی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توسط معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =