پادگان شهدای لشکر ۵۵، میعادگاه رشادت‌ها و نماد وحدت ملی است

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز سردار محمدحسین رجبی در اجلاسیه شهدای لشکر ۵۵ ویژه شهدا، با تاکید بر اهمیت این پادگان ۲۰۰ هکتاری، آن را میعادگاه رشادت‌های بزرگان دفاع مقدس و نماد وحدت و همدلی ملت ایران دانست.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با یادآوری نقش شهیدان بزرگی چون محمد بروجردی، محمود کاوه، شهید قائمی و شهید منصوری در این مکان، گفت: این پادگان نه تنها در دفاع مقدس نقش بسزایی داشته، بلکه اکنون به قطب جذب زائران راهیان نور تبدیل شده است.

سردار رجبی ضمن اشاره به تلاش‌های سپاه پاسداران در پاکسازی مناطق مرزی و حساس، از نقش برجسته این نهاد در مقابله با دشمنان خارجی و داخلی و همچنین محرومیت‌زدایی از مناطق محروم گفت. وی با تاکید بر همکاری مردم مهاباد با رزمندگان، این همدلی را نشانی از اتحاد ملت ایران در مواجهه با بحران‌ها دانست.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی همچنین از آماده‌سازی اردوگاه مرکزی راهیان نور شمال‌غرب خبر داد و گفت: این اردوگاه با ظرفیت ۵ هزار نفر، علاوه بر اسکان زائران، محلی برای آموزش و آگاهی‌بخشی به نسل جوان خواهد بود.

سردار رجبی در پایان با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و تعداد بالای شهدای استان، بر نقش مردم آذربایجان‌غربی در دفاع از کشور تاکید کرد و گفت: این استان با تقدیم ۱۲ هزار شهید انصار و ۲۴ هزار شهید مهاجر، سهم بزرگی در حفظ امنیت کشور داشته است.

خبرنگار: سامان رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1242655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =