آخرین وضعیت پروازهای ایران‌ایر به اروپا

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در حال پیگیری و رفع لغو پرواز ایران ایر به کلن هستیم ،گفت: تا به امروز هیچگونه تحریم رسمی به شرکت هما اعلام نشده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حسام قربانعلی سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه دقایقی پیش در تابلوی اعلانات پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز هواپیمایی ایران‌ایر به کلن را لغو شده اعلام کرد، گفت: هم‌اکنون در حال پیگیری برای رفع وضعیت موجود هستیم؛ بدین ترتیب پروازها طبق برنامه برقرار است.

بیشتر بخوانید

آغاز پروازهای حج عمره از ۲۸ شهریور ماه

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ادامه تاکید کرد: متأسفانه برخی از رسانه‌های معاند برای برهم زدن آرامش و تشویش ذهن مسافرین بر اخبار کذب دامن می‌زنند و تا به امروز هیچ‌گونه سندی مبنی بر تحریم پروازهای ایران‌ایر به منطقه اروپا از سوی کشورهای فرانسه و انگلیس اعلام نشده است.

وی افزود: روزهای دیگر نیز به همین ترتیب پروازها طبق برنامه انجام می‌شود و اگر روزهای آینده اخباری در زمینه تحریم‌های ایران‌ایر به صورت رسمی به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام شود، به صورت رسمی در سایت هما منتشر می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام /

کد خبر: 1242661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =