بازیکن تیم ملی والیبال نشسته در استخدام شهرداری هچیرود

مرتضی مهرزاد، نابغه والیبال نشسته کشور با دستور یوسف نوری، استاندار مازندران به استخدام شهرداری هچیرود درآمد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، مرتضی مهرزاد، بازیکن تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران پس از سال‌ها افتخارآفرینی در عرصه ورزش کشور با دستور یوسف نوری، استاندار مازندران و پیگیری فرزاد پولادی، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی و موافقت اکثریت اعضای شورای شهر به استخدام شهرداری شهر هچیرود درآمد.

مرتضی مهرزاد از چهره‌های نام‌آشنای ورزش والیبال نشسته در سطح جهانی است.

مهرزاد به دلیل قد بسیار بلند خود در انزوا به سر می‌برد که با حمایت و تشویق‌های خانواده و دوست‌داران به ورزش والیبال نشسته روی آورد و با داشتن استعداد خارق‌العاده و فیزیک منحصر به فرد خود توانست خیلی زود به یک بازیکن تأثیرگذار در تیم ملی بدل شود و مسبب پیروزی‌های فراوان برای جمهوری اسلامی ایران در جوامع بین‌المللی شود.

مرتضی مهرزاد سلاکجانی متولد ۲۶ شهریورماه ۱۳۶۶ در واجارگاه شهرستان کلاچای استان گیلان است که به همراه خانواده به استان مازندران مهاجرت و در شهرستان چالوس زندگی می‌کند.

مهرزاد از سن ۱۸ سالگی وارد ورزش والیبال شد و در سال ۱۳۹۴ به خدمت باشگاه ثامن‌الحجج سبزوار در آمد و در همان سال نیز به تیم ملی دعوت شد.

وی در طی فعالیت ورزشی خود با همراهی هم‌تیمی‌هایش موفق به کسب عناوینی از جمله طلای پاراالمپیک ریودوژانریو ۲۰۱۶، دو نشان قهرمانی آسیا، نشان قاره‌ای چین، نشان جهانی هلند، نشان بازی‌های آسیایی جاکارتا، نشان طلایی لیگ جهانی و کسب مدال طلا پارا المپیک ۲۰۲۴ پاریس شده است.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1242756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =