برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر وحدت در ارومیه

دکتر محسن داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز، هدف اصلی از برگزاری این جشنواره را تبیین شخصیت پیامبر اعظم (ص) به عنوان منادی وحدت و معرفی استان آذربایجان غربی به عنوان نمادی از وحدت اقوام مختلف عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه شعر وحدت و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با اشاره به محورهای اصلی جشنواره، اظهار داشت: محوریت اصلی جشنواره، شخصیت والای رسول اکرم (ص) و موضوع وحدت است. همچنین، به سیره نبوی، نقش مقاومت در جهان اسلام و ارتباط آن با آموزه‌های پیامبر اکرم (ص) و همچنین مضامین وحدت‌آفرین دعای زیارت جامعه کبیره نیز توجه ویژه‌ای و در راستای احیای شعر دینی و بزرگداشت مقام پیامبر اکرم (ص)، جشنواره بین‌المللی شعر وحدت به میزبانی واحد ارومیه برگزار خواهد شد.

در راستای احیای شعر دینی و بزرگداشت مقام پیامبر اکرم (ص)، جشنواره بین‌المللی شعر وحدت به میزبانی واحد ارومیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جشنواره، جوایز نقدی نفیس و تندیس جشنواره به آثار برگزیده داخلی و بین‌المللی اهدا خواهد شد. همچنین، پس از پایان جشنواره، آثار برگزیده در قالب کتاب منتشر شده و مراسم افتتاحیه به صورت زنده و آنلاین برای عموم علاقه‌مندان پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است که دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و موسسه امامت و مهدویت، برگزارکنندگان این جشنواره بین‌المللی هستند.

خبرنگار: سامان رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1242870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =