رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی "شعر و دل‌نوشته معراج"

پوستر چهارمین جشنواره ملی "شعر و دل‌نوشته معراج" در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه و جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های ایسکانیوز از کرمانشاه، صبح شنبه(۲۴شهریور) سرپرست و جمعی از اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از شیوه و روند برگزاری جشنواره ملی شعر و دل‌نوشته معراج؛ از پوستر این جشنواره رونمایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در این دیدار با بیان اینکه نتیجه مطلوب و خروجی مناسب از کار، همیشه مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری بوده است، افزود: اگر قرار باشد کار خروجی نداشته باشد درواقع تلاشی بی‌اثر بوده و ثمری نخواهد داشت.

رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی "شعر و دل‌نوشته معراج"

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه یکی از مشکلاتی که در بحث‌های اجرایی و فرهنگی همایش‌ها وجود دارد را، صرف هزینه‌ و تلاش‌ برای انجام آن عنوان کرد در حالی که همه موضوعات در همان همایش تمام می‌شود و اثر برگزاری آن در جامعه بررسی نمی‌شود.

امام جمعه کرمانشاه در خصوص چهارمین جشنواره ملی شعر و دل‌نوشته معراج نیز خطاب به مجریان این همایش، توصیه کرد: تلاش کنید این اشعار و دل نوشته‌ها تا حدی شیرین و جذاب باشند که تکیه کلام جامعه شود و مورد توجه قرار بگیرد و خیلی از این اشعار و دل نوشته‌ها تبدیل به مذاکرات و گفت‌وگو روزانه جوانان و نوجوانان شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری در ادامه بر لزوم نقش کار رسانه‌ای برای تحقق این موضوع نیز تاکید کرد و افزود: وجود پیوست رسانه‌ای قوی در این‌گونه جشنواره‌ها می‌تواند تأثیرگذار باشد و لذا باید رسانه‌های مردمی و فضای مجازی حتماً درگیر برگزاری این همایش شوند.

جشنواره ملی شعر و دل‌نوشته معراج از سری برنامه‌های چهارمین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است که به دو زبان فارسی و کردی و به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار می‌شود.

خبرنگار: امید فلاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1242874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =