۱۷۲ هزار دانش آموز کهگیلویه وبویراحمد راهی کلاس‌های درس می‌شوند

معاون اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه بیش از ۹۰ درصد جامعه ما با آموزش و پرورش در ارتباط هستند، گفت: ۱۷۲ هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدیدراهی کلاس‌های درس خواهند شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید عنایت هاشمی ابراز کرد: تربیت و پرورش نیروهای در تراز انقلاب اسلامی و تربیت مدیران انقلابی باید در دستور کار و اولویت آموزش و پرورش در سطح ملی، استانی و منطقه‌ای قرار گیرد.

هاشمی تصریح کرد: سلامت هر جامعه به عملکرد آموزش و پروش بستگی دارد زیرا این سازمان در تربیت نیروهای آینده نقش موثری ایفا خواهد کرد.

مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه حضور زنان در جامعه یک فرصت است گفت: جا دارد از نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت که جایگاه زن را برتری بخشیدند تقدیر کنم و امیدوارم از ظرفیت بانوان در بدنه مدیریتی و اداری بیش از گذشته استفاده شود و به آنها اعتماد کنند.

مرضیه قنواتیان گفت: از ظرفیت نخبگان و نیرو های جوان و فعال برای گره‌گشایی از مشکلات با استفاده خواهم کرد.

وی افزود: تمام توان خود را برای خدمت به معلمان و پرهیز از هر گونه رابطه گرایی به کار خواهم بست، و در این زمینه همکاری تمام نهادها و مسوولین و گروه های مختلف را خواستارم.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مهم پدران و مادران وضعیت آموزشی فرزندان است که تلاش خواهم کرد با تغییر نگاه و همکاران ستادی گام موثری در رفع این دغدغه برداریم.

خبرنگار: فائزه صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1242975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =