دستگیری ۵ قاچاقچی مواد مخدر در شوش

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد روان گردان و دستگیری ۵ قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار مواد مخدر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی و اقدامات ویژه اطلاعاتی مبنی بر توزیع مواد مخدر و روان گردان در مناطق شوش و هرندی پایتخت، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه ششم این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

بیشتر بخوانید:

۳ شرور خطرناک در ماجرای جنایت پارک یاران دستگیر شدند

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران مشخص شد متهمان از اعضای حرفه‌ای و سابقه دار یک باند حرفه‌ای قاچاق و توزیع مواد روان گردان هستند که به شیوه بلع و انباری اقدام به قاچاق و فروش مواد مخدر و روان گردان در مناطق شوش و هرندی شهر تهران می‌کنند و این موضوع موجی از نارضایتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی در ادامه اعلام کرد: با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که مأموران پلیس در بررسی‌های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق محل فعالیت متهمان شناسایی و شمارش معکوس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

این مقام پلیسی اظهار داشت: مأموران ضمن شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان و هماهنگی با مقام محترم قضائی سرانجام شب گذشته موفق شدند در یک عملیات پلیسی و در اقدامی هوشمندانه و با رعایت موازین شرعی و قانونی و با اصل غافلگیری ضمن ورود به مخفیگاه هر ۵ قاچاقچی را دستگیر و در بازرسی از محل ۲ کیلو و ۱۴۰ گرم هروئین و ۶۸۰ گرم شیشه و مقدار یک میلیارد و ۶۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر را کشف شد.

وی در ادامه عنوان کرد: که با توجه به اینکه ۲ تن از متهمان مقداری از این مواد را به صورت بلع و انباری جابجا کرده بودند با هماهنگی عوامل اورژانس ۱۱۵ و انتقال به بیمارستان مقداری از این مواد با اقدامات پزشکی از آنان کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =