نقش پررنگ ستاره والیبال ایران در لهستان

یک سایت لهستانی به نقش پررنگ بازیکن ایرانی برای تیم نوروید در رقابت‌های این فصل لیگ لهستان اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، میلاد عبادی‌پور در گذشته ۵ سال در تیم اسکرا بلهاتوف بازی کرد. حالا پس از وقفه دو ساله بار دیگر به لهستان که آن را خانه دوم خود می نامد بازگشت و حالا کاپیتان تیم جدیدش در این رقابت‌ها یعنی "نوروید" شده است.

بیشتر بخوانید:

بمب نقل و انتقالات والیبال ایران منفجر شد

نوروید فصل گذشته به سختی توانست در پلاس لیگا باقی بماند و برای فصل جدید تغییرات زیادی در کادرفنی ایجاد کرد و بازیکنان زیادی خرید. بزرگترین ستاره این تیم میلاد عبادی پور است که این فصل کاپیتان تیمش در لهستان است.

سایت sportowefakty نوشت: عبادی‌پور در لهستان شناخته شده است چون پنج سال خوب در تیم اسکرا بلهاتوف داشت. او یکی از رهبران تیم بود و حتی تابعیت لهستانی دارد و کشور لهستان را وطن دوم خود می‌داند. حالا او این فرصت را خواهد داشت که خود را در چستوخوا اثبات کند.

عبادی‌پور درباره اهدافش برای فصل جدید گفت: باشگاه در تلاش است تا تیمی قدرتمند بسازد و خیلی انگیزه برای فصل جدید دارم. لهستان خانه دوم من است خوشحالم در پلاس لیگا حضور دارم. لیگ لهستان از نظر کیفیت لیگ بسیار خوبی است. می‌خواهم به هواداران‌مان بگویم که ما را باور کنند. بیایید با هم برای اهداف خود بجنگیم.

مدیران باشگاه معتقدند نوروید حتی می‌تواند برای صعود به مرحله پلی آف رقابت کند.

نوروید امشب(سه‌شنبه) در هفته نخست لیگ لهستان در نخستین دیدارش در این فصل باید به دیدار اسلپسک برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =