رکورد اسطوره رئال مادرید شکسته شد!

اندریک با گلی که دیشب برابر اشتوتگارت زد رکورد رائول گونزالساسطوره محبوب رئال را شکست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی اشتوتگارت به میدان رفت و موفق شد این تیم را با دو گل دیرهنگام و با نتیجه ۱-۳ شکست دهد و سه امتیاز را در خانه حفظ کند.

بیشتر بخوانید:

ستاره رئال از نامزدی توپ طلا جا ماند

درحالی‌که بازی با نتیجه مساوی ۱-۱ دنبال می‌شد، اندریک در فاصله ۱۰ دقیقه تا پایان وقت قانونی این بازی به جای جود بلینگام وارد میدان شد. پس از این که آنتونیو رودریگر گل دوم تیمش را به ثمر رساند، این بازیکن در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده این فرصت را پیدا کرد که گل سوم تیمش و گل اول خودش در لیگ قهرمانان را وارد دروازه حریف کند.

گلی که این ستاره برزیلی به ثمر رساند باعث شد که او رکوردی که از سال ۱۹۹۵ در رئال مادرید پابرجا مانده بود را بشکند و بالاتر از رائول به‌عنوان اسطوره این باشگاه قرار بگیرد. رائول پیش از این موفق شده بود با سن ۱۸ سال و ۱۱۳ روز در لیگ قهرمانان گلزنی کند و حالا این بازیکن با ۱۸ سال و ۵۸ روز جوان‌ترین گلزن تاریخ رئال در لیگ قهرمانان است.

جالب اینجا است که اندریک پس از شکستن این رکورد دقیقا خوشحالی مشابه خوشحالی رائول را انجام داد تا خاطرات خوبی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای هواداران این تیم زنده کرده باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =