اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان آذربایجان غربی و تاکید بر ماموریت‌های سپاه

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در آذربایجان غربی، خبر از اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان به مناسبت هفته دفاع مقدس داد. این اقدام که با حمایت مقام معظم رهبری صورت گرفته است، نشان از توجه ویژه سپاه به مسائل اجتماعی و معیشتی مردم دارد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت برقراری امنیت پایدار مردمی، این موضوع را یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های سپاه دانست. وی با اشاره به اینکه سپاه همواره ماموریت‌های خود را با الهام از فرامین مقام معظم رهبری پیگیری می‌کند، بر تلاش برای معیشت پایدار و محرومیت‌زدایی در منطقه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مردم و مردمیاری و محرومیت زدایی همیشه در راس برنامه ها و اقدامات سپاه قرار داشته و دارد، بر اهمیت خدمت‌رسانی به محرومان تاکید کرد. وی همچنین به نقش مهم نیروهای مردمی در کنار نیروهای مسلح در مقابله با ضد انقلاب اشاره کرد و گفت که نیروهای مردمی همیشه در کنار نیروهای مسلح در مقابله با ضد انقلاب در صحنه بوده اند.

سردار رجبی با اشاره به همبستگی و وحدت بین مسئولان در استان آذربایجان غربی، اظهار داشت که سپاه در هر عرصه‌ای که در محرومیت‌زدایی تعریف شود، برای اثربخشی و توسعه آن تلاش خواهد کرد.

اهدای جهیزیه به نوعروسان علاوه بر کمک به آغاز زندگی مشترک جوانان، نمادی از توجه مسئولان به قشر جوان جامعه و تلاش برای رفع مشکلات معیشتی آنان است. این اقدام همچنین نشان از اهمیت خانواده و ازدواج در فرهنگ ایرانی اسلامی دارد.

در مجموع، مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان آذربایجان غربی، نشانه‌ای از توجه سپاه به مسائل اجتماعی و اقتصادی مردم و همچنین تعهد این نهاد به خدمت‌رسانی به محرومان است. این اقدام همچنین نشان از همبستگی و وحدت بین مسئولان و مردم در استان آذربایجان غربی دارد.

خبرنگار: سامان رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1244380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =