برای رفع کمبود قاضی در چهاربرج اقدامات لازم انجام شده است

ناصر عتباتی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت بهبود کیفیت و سرعت رسیدگی به پرونده‌ها، از تعیین یک قاضی جدید برای این حوزه خبر داد.

ناصر عتباتی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: امروز فرصتی شد تا به همراه تعدادی از مدیران قضایی استان در حوزه قضایی چهاربرج حضور پیدا کرده و از نزدیک کیفیت و وضعیت خدمت‌رسانی قضایی را به مردم عزیز و متدین این شهرستان مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی افزود: ضمن تقدیر از کارکنان حوزه قضایی چهاربرج، باید بگویم که کمبودها و نواقصی از جمله کمبود کادر قضایی وجود دارد که در این مورد از مهر ماه یک قاضی برای ارائه خدمات بیشتر و تسریع در فرآیند رسیدگی‌ها تعیین شده است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی همچنین بر تقویت ضابطین قضایی تاکید کرد و گفت: برای این شهرستان با این تعداد جمعیت و روستاهای آن یک کلانتری کم است و این مورد از طریق فرماندهی انتظامی پیگیری خواهد شد.

عتباتی در ادامه به موضوع شورای حل اختلاف پرداخت و گفت: با توجه به تشکیل دادگاه صلح در حوزه قضایی چهاربرج، افرادی به عنوان صلح یار برای کمک به سازش شناسایی شده اند که به زودی ابلاغ صلح یاری آن‌ها صادر خواهد شد.

وی در پایان از شهروندان چهاربرج خواست دستگاه قضایی را در اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرم و نیز پایان دادن به دعاوی با صلح و سازش یاری کنند.

در این بازدید، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی و هیئت همراه از نزدیک با عملکرد حوزه قضایی چهاربرج آشنا شدند و ضمن گفت‌وگو با همکاران و مراجعین، دستورات لازم برای بهبود وضعیت قضایی این شهرستان را صادر کردند.

خبرنگار: سینا رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1244383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =