حرکت اخیر رژیم صهیونیستی نشان از عجز و ناتوانی این رژیم در منطقه است

این حرکات سخیف تروریستی که نظام دولتی آمریکا هم پشتش حضور دارد، نشان از عجز و ناتوانی جریان استکبار است.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز عنوان کرد: در خصوص حوادث اخیر لبنان و جریان شهادت سید حسن نصرالله، یکی از نکات قابل توجه، نوع مواجهه رژیم صهیونیستی و نظام استکباری جهان با قهرمانان و فرماندهان جریان مقاومت است.

وی ادامه داد: این نشان می‌دهد که نظام استکبار جهانی مستاصل از مواجهه‌های غیر مستقیم شده و به حدی توفیقات این جریان در سال‌های اخیر زیاد بوده که آنها علی رغم فضاحت جهانی که در بین ملت‌های دنیا دارند، سال‌ها تلاش کردن با تزویر و ریا چهره‌ای حق به جانب بگیرند و با این شیوه‌های کاملاً غیر انسانی، با دنیا برخورد کنند.

دهقانی اشکذری در پاسخ به اینکه این عوامل و حرکات رژیم صهیونیستی چه تأثیری بر افکار عمومی دنیا خواهد داشت، گفت: این حرکات سخیف تروریستی که نظام دولتی آمریکا هم پشتش حضور دارد، نشان از عجز و ناتوانی جریان استکبار است. آنها شاید بگوییم ده‌ها سال و حتی بیش از صد سال افکار عمومی دنیا را با رسانه‌های دروغین خود، به گونه‌ای هدایت کردند که هم قوم یهود را مظلوم نشان بدهند و هم حق ذاتی خود بدانند که در منطقه حضور داشته باشند.

رئیس بسیج اساتید استان در این باره افزود: نکته دوم به هر حال در علائم ظهورم هست که ما اتفاقاتی در آخرالزمان می‌بینیم که به نظر می‌رسد برخی از این نشانه‌ها نشانه‌های ظهور است، مسلم است که باید ملت مسلمانان و خصوصاً شیعیان به این علائم جدی توجه خاص بکنند و مواظب اتفاقات بزرگ جهانی باشند و آمادگی خودشون را در عرصه جهانی نمایان کنند.

دهقانی اشکذری در خصوص برخورد جمهوری اسلامی ایران در این باره افزود: رفتار جمهوری اسلامی بسیار مهم است زیرا جریان مقاومت در دنیا چشم به تصمیمات راهبردی نظام و ایران دوخته است که حالا خب بعضی از تصمیمات کشور حساس و دارای اهمیت ویژه است، اما آنچه مسلم است این است که رهبری اعلام رسمی جهاد کردند، که همه مسلمان‌ها براشون به هر حال واجب کفایی است تا در عرصه طبیعی در عرصه مالی در عرصه حتی میدانی به کمک لبنان و جریان فلسطین بیاند این موضوع نشان می‌دهد که کاملاً جریان تبادل و مواجهه حق و باطل رسمی شده است.

وی خاطر نشان کرد: اینکه دولت مردان ما در مواجهه با جریان پیش آمده باید مواظبت کنند تا یک صدای واحد از نظام منتشر شود و دشمن طمع نکند یا حتی احساس نکند که در بین مثلا سران و بزرگان نظام اختلاف دیدگاهی در مواجهه با نظام استکباری و رژیم کودکش اسرائیل هست بسیار مهم و حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان اضافه کرد: ان‌شاءالله که قطعا تصمیمات بزرگ ایران بوده که این جریان صهیونیستی را خشمگین کرده و طبیعتاً مواجه غیر مستقیم شاید یکی از استراتژی‌های نظام باشد که کشور به جنگ سخت درگیر نشود چون هزینه‌های بسیاری خواهد داشت ولی ان‌شاءالله که با قدرت عمل خواهیم کرد و همانطور که خداوند متعال در قرآن فرموده: {با قدرت با نیروهای کفر مواجه شویم} تا حتی به غلط اشتباه نکنند که می‌توانند با ملت بزرگ ایران مواجه بشوند.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1244412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =