امت اسلامی برای نابودی رژیم صهیونیستی باید متحد شوند

ماموستا عبدالرحمن مرادی گفت: اگر با رژیم جنایت‌کار صهیونیستی مقابله نشود، آتش فتنه آن‌ به‌تمام منطقه خاورمیانه رسیده و باعث وقوع جنایات ناگوار بیشتری در سطح منطقه خواهد شد.

ماموستا عبدالرحمن مرادی امام‌جمعه اهل‌سنت کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در کرمانشاه، ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان؛آن را ضایعه بزرگی برای امت اسلامی عنوان کرد و افزود: با شهادت سیدحسن نصرالله مسیر مقاومت متوقف نمی‌شود و راه و مکتب این شهید ادامه خواهد داشت.

امام جمعه اهل‌سنت کرمانشاه با بیان اینکه امید داریم به‌زودی امت اسلامی و خاصه نظام اسلامی با تدابیری که دارند در صدد انتقام باشند، تصریح کرد: بعد از جنایاتی که رژیم صهیونیستی طی یکسال گذشته در حق مردم فلسطین، لبان و به‌ویژه شهادت سیدحسن نصرالله مرتکب شد، قطعا نیاز است که امت اسلامی بیدار شوند و به فکر انتقام باشند تا که این جرثومه فساد از منطقه نابود و حذف شود.

وی اضافه کرد: اگر با این رژیم جنایت‌کار صهیونیستی مقابله نشود، آتش فتنه آن‌ به‌تمام منطقه خاورمیانه رسیده و باعث وقوع جنایات ناگوار بیشتری در سطح منطقه خواهد شد که متأسفانه این موضوع با سکوت خبری و عدم پشتیبانی کشورهای عربی همراه شده است.

ماموستا مرادی در پایان ضمن تأکید بر لزوم افزایش وحدت در میان امت اسلامی و در اولویت قرار دادن مسائل جهان اسلام، افزود: حمایت از جبهه مقاومت و دفاع از فلسطین، وظیفه کل امت مسلمان است و تمام مذاهب اسلامی بایستی اختلاف‌ها را کنار گذاشته و یک جبهه واحد در برابر کفر و جنایات رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم پیمانان آنان تشکیل دهند و دشمن مشترک را از بین ببرند.

خبرنگار: امید فلاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1244420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =