مومنی: به زودی شاهد سقوط رژیم صهیونیستی خواهیم بود

وزیر کشور با بیان اینکه جبهه مقاومت نابودشدنی نیست و مصمم به راه خود ادامه خواهد داد، گفت: اسرائیل نابودشدنی است به زودی شاهد سقوط این رژیم منحوس خواهیم بود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، اسکندر مومنی در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: امنیت امروز خود را مدیون ایثارگان، شهدا و جانبازان هستیم.

بیشتر بخوانید:

سپاه پاسداران: هرگونه فعالیت در حمایت از رژیم صهیونیستی جرم است

وی با بیان اینکه اسرائیل دیوانه وار و جنون آمیز به هر طرف حمله می‌کند، افزود: شهادت سیدحسن نصرالله سید مقاومت و شهید نیلفروشان، موجب تسریع در سقوط و زوال رژیم صهیونیستی خواهد شد و جبهه مقاومت مصمم‌تر از گذشته به مبارزات خود ادامه خواهد داد.

مومنی با بیان اینکه دشمن از سر استیصال هر کسی را که در سر راهش باشد کشته و به هر جایی که بخواهد حمله می‌کند، تصریح کرد: آنها جبهه مقاومت را تروریست معرفی میکردند، اما امروز یک جبهه واحد در همه دنیا علیه اسرائیل تشکیل شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه دیروز در نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب یک روز به یادماندنی بود، ادامه داد: واقعا چنین جمعیتی ندیده بودیم و از همه اقشار حضور داشتند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت نابودشدنی نیست و مصمم به راه خود ادامه خواهد داد، اضافه کرد: اسرائیل نابودشدنی است به زودی شاهد سقوط این رژیم منحوس خواهیم بود.

کد خبر: 1244964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =