مسلمانان بر مبنای قرآن کریم وظیفه یاری‌رسانی به محور مقاومت را دارند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از وجوه اشتراک کشور ایران با محور مقاومت، دین مشترک، یعنی اسلام است و مسلمانان می‌بایست بر مبنای قرآن کریم، در این مسیر وحدت داشته و به یکدیگر یاری‌رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال محال و بختیاری، محمدجواد نورمحمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایسکانیوز، ضمن تبریک به‌مناسبت اقدام موشکی کشور ایران در عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ اظهار کرد: همانطور که مستحضر هستید، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بعد از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیام‌شان خطاب به مسلمان فرمودند، هر آن کس که عشق به جبهه مقاومت دارد و نسبت به آزادی فلسطین و قدس، دغدغه دارد، فرض است که به جبهه مقاومت، هر کمکی که می‌تواند، انجام دهد؛ یعنی بر همه ما واجب عینی فوری است که از هیچ یاری دریغ نکنیم.

وی افزود: نیروهای مسلح کشور، آن وظیفه‌ای که بر گردن خویش داشتند را با موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی فلسطین، به‌خوبی انجام دادند و عملیات وعده صادق ۲ را محقق کردند.

محمدجواد نورمحمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در رابطه با حمایت از فلسطین تصریح کرد: وظیفه ما در این راستا، جهاد تبیین است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: یقیناً این عملیات، تبعاتی و چالش‌هایی در حوزه‌های اقتصادی و روابط بین‌المللی دارد و شاید خیلی‌ از افراد در کشور، اصلاً نظر و قلب‌شان با جبهه مقاومت نباشد و بگویند حزب‌الله، غزه و فلسطین به ما چه ارتباطی دارد؛ یکی از وظایف مهمی که بر عهده ماست، توضیح و روشنگری همین مسائل است که ارتباط کشور ایران با جبهه مقاومت چیست و چرا ما به کشورهای محور مقاومت کمک می‌کنیم.

این مقام دانشگاهی گفت: یکی از وجوه اشتراک کشور ایران با محور مقاومت، دین مشترک، یعنی اسلام است و مسلمانان می‌بایست بر مبنای قرآن کریم، در این مسیر وحدت داشته و به یکدیگر یاری‌رسانی کنند.

وی در بیان وجه اشتراک دیگر بین ایران و جبهه مقاومت اظهار داشت: اگر رژیم منحوس اسرائیل را در حد همین سرزمین‌هایی غصب کرده، رها کنیم، به این مقدار نیز اکتفا نکرده و معتقدند که از رود نیل تا فرات را باید تحت سیطره خود داشته باشند.

نورمحمدی یادآور شد: امیدواریم که با همین یقین و اعتقاد راستین، ایستادگی، ایثار و جهاد در این مسیر، شاهد پیروزی بحق مردم مظلوم فلسطین باشیم و بزودی نماز جماعت را به امامت ولی امر مسلمانان جهان، در قدس شریف، اقامه کنیم.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای پیام/

کد خبر: 1245098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =