نشست شورای راهبری توافقنامه همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و استانداری یزد

نشست شورای راهبری توافق‌نامه همکاری مشترک بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و استانداری یزد با حضور معاون توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان توافقنامه، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مدیران دستگاه‌های مربوطه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از یزد، نشست شورای راهبری توافق‌نامه همکاری مشترک بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و استانداری یزد با حضور معاون توسعه
اقتصاد دانش‌بنیان و دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان توافقنامه، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مدیران دستگاه‌های مربوطه برگزار شد.

در این نشست پس از گفت‌وگو درباره فرآیند اجرایی توافق‌نامه، سازوکارهای تامین مالی و نیز تعیین طرح‌های اولویت‌دار در راستای دستیابی به اهداف کمی توافق نامه، تصمیمات لازم گرفته شد.

برنامه‌های مشترک همکاری در این توافق‌نامه در قالب تعریف و اجرای طرح‌های فناورانه پیشران و همچنین طرح‌های توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری اجرا خواهد شد و طرفین با توجه به ظرفیت استان تعهدات مالی مشخصی را برای پیشبرد این برنامه‌ها برعهده خواهند داشت.

خبرنگار: اسراء علیپور

انتهای خبر/

کد خبر: 1245439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =