استفاده از ظرفیت شوراهای صنفی دانشگاه‌ها برای شناسایی مشکلات دانشجویان

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: از تشکیل شوراهای صنفی - دانشجویی در دانشگاه‌ها حمایت می‌کنیم؛ چرا که این شوراها می‌توانند به معاونان دانشجویی کمک کنند.

حبیبا رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره فعالیت شوراهای صنفی_دانشجویی در دانشگاه‌ها اظهار کرد: این شوراها ظرفیت مناسب و بالایی برای شناسایی مشکلات دانشجویان در دانشگاه و خوابگاه دارند.

بیشتر بخوانید:

اعلام لیست ۷۶ خدمت الکترونیک سازمان امور دانشجویان

وی با تاکید بر همکاری معاونت دانشجویی دانشگاه‌ها با شوراهای صنفی_دانشجویی اضافه کرد: شوراهای صنفی می‌توانند به معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها کمک کنند و با همکاری یکدیگر مشکلات صنفی دانشجویان را حل کنند.

حبیبا با بیان اینکه فعالیت فوق برنامه‌ای یا فوق درسی باعث ایجاد نشاط در دانشجویان می‌شود، عنوان کرد: عضویت در شوراهای صنفی - دانشجویی یا کانون‌های همیاران سلامتی یکی از فرصت های مناسب برای فعالیت‌های فوق برنامه‌ای دانشجویان است.

رئیس سازمان امور دانشجویان بیان کرد: وجود و فعالیت شوراهای دانشجویی به ویژه شورای صنفی_دانشجویی در هر دانشگاه لازم است.

وی باتصریح بر اینکه المپیاد ورزشی فناورانه که از امسال اجرا می‌شود؛ مطرح کرد: این رویدادها می تواند در هیجان و فعالیت دانشجویان اثر گذار باشد و باعث شود که آنان روحیه شاد و شاداب اثر در کلاس‌های درس حاضر شود.

حبیبا در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی فناورانه بیشتر با محوریت تکنولوژی و مسابقات گیم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1245517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =